اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۱۶ کشته و مجروح در انفجار کویته پاکستان


انفجار یک بمب در شهر کویته پاکستن موجب کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دست کم ۱۵ نفر شد.

خبرگزاری مهر:  وقوع انفجاری در شهر کویته یک کشته بر جا گذاشت. در این حادثه تروریستی همچنین ۱۵ نفر از جمله سه زن و دو کودک مجروح شدند.

این انفجار که امروز عصر در منطقه باچا خان چوک کویته رخ داد به چندین خودرو و ساختمان های اطراف خسارات سنگینی وارد کرد. به گفته یک مقام پلیس کویته بمب به وزن حدود ۵ کیلوگرم که در یک موتور سیکلت جاسازی شده بود، عامل این انفجار بوده است.

بر این اساس انفجار در ساعات پر رفت و آمد منطقه باچا خان چوک از مراکز تجاری کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان به وقوع پیوسته است.    


ویدیو مرتبط :
انفجار انتحاری علیه شیعیان در کویته پاکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار انتحاری در کویته پاکستان/ 37 نفر کشته و 50 فرد دیگر زخمی شدند



انفجار انتحاری در کویته پاکستان,آمار کشته ها در پاکستان,انفجاردر پاکستان

انفجار انتحاری در کویته پاکستان/ 37 نفر کشته و 50 فرد دیگر زخمی شدند

رسانه های پاکستانی از کشته شدن 37 نفر و زخمی شدن 50 فرد دیگر در پی انفجار انتحاری در مراسم تشییع جنازه یکی از افسران پلیس در شهر کویته خبر دادند.

به گزارش  مهر به نقل از الجزیره، رسانه های پاکستانی از انفجار انتحاری در مراسم تشییع جنازه یکی از افسران پلیس در شهر کویته خبر دادند که پنجشنبه گذشته در پی انفجار در پاکستان کشته شده بود.

در این مراسم، دست کم 37 نفر از جمله چندین افسر ارشد پلس و چندین کودک کشته شده و 50 فرد دیگر زخمی شدند.
گفته می شود عامل انتحاری خود را مقابل مسجد منفجر کرد و تحقیقات در این زمینه آغاز شده و هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است./مهر