اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۱۰ "خودرو لوکس و پرفروش" بازار آمریکا



قیمت مرسدس بنز , قیمت لكسوس

۱۰ "خودرو لوکس و پرفروش" بازار آمریکا

شاید از لیست ما تعجب کنید جون دارای چندین خودرو شگفت‌آور است که راستش خودمان نیز انتظار دیدن این خودروها در این لیست را نداشتیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خودروسازی، در بازار خودروها همیشه خودروهای لوکس محبوب ترین مورد برای تماشا و البته شاید خرید بوده است و حالا ما قصد داریم یک لیست به‌روز از بهترین و پرفروش‌ترین خودروهای لوکس موجود در بازار آمریکا را معرفی کنیم.
 
 Acura RDX با فروش ۳۳۵۳۹ عددی
دهمین خودرو لیست ما آکوراRDX  است که دارای شروع قیمت ۳۵ هزار دلاری است که دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V6  دارای قدرت پیشرانه ۲۷۳ اسب بخاری با سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک است.
 
سیستم بهره وری سوخت اقتصادی آن در حدود ۲۰ مایل در هر گالن در شهر و ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته خودروساز ژاپنی سعی فراوانی در هر چه اقتصادی تر کردن سوخت این خودرو چهارچرخ داشته است. این نخسستین خودرو متقاطع جمع و جور آکورا در بازار خودروهای لوکس و گران قیمت است.
 
Infiniti G Models با فروش ۳۴۲۰۲ عددی
اگر چه خودرو سدان اینفینیتی وارد نسسل بعدی خود با نام Q50  شده است خودروساز ژاپنی همچنان علاقمند به تولید و فروش مدل‌های سری G محبوب خود  دارد که دارای انواع نسخه‌های کوپه و سقف تاشو است و مدل صندوق دار سری G نیز از ۳۳ هزار دلار قیمت گذاری شده است در خالی که مدل کوپه این سری که در حال حاضر به عنوان Q60  شناخته شده است دارای قیمت ۴۱ هزار دلاری است و در مدل‌های گران تر نیز دارای قیمت ۴۸  هزار دلار است.
 
Acura MDX فروش ۳۴۸۰۳ عددی
به هر حال محصول جدیدی از اکورا را این بار با برند MDX  در لیست ۱۰ خودرو مشاهده می‌کنییم که البته برای شما ممکن است کمی‌عجیب و غریب باشد که این خودرو یکی از خودروهای لوکس و پرفروش در بازار آمریکا است.
 
قیمت این خودرو شاسی بلند از ۳۴ هزار دلار شروع می‌شود که در زیر هود خود دارای یک موتور V6  با ظرفیت ۳٫۵ لیتر با قدرت پیشرانه ۲۹۰ اسب بخار و ۲۶۷ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم  که بدین ترتیب دارای مقدار مصرف بهره وری سوخت ۲۰ مایل در هر گالن در بزرگراه و ۲۸ مایل در هر گالن در شهر است.
 
BMW 5 Series با فروش ۳۸۶۸۱ عددی
بی.ام.دبلیو سری ۵ همیشه در لیست برترین خودروهای لوکس بازار آمریکا قرار داشته است و البته جای تعجبی هم نیست که یکی از ۱۰ خودرو پرفروش بازار لوکس آمریکا نیز از این سری است.
 
بهترین خودرو ایین سری نیز ۵۲۸i است که دارای شروع قیمت ۵۶ هزار دلاری است و در زیر هود خود نیز دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخار و مقدار مصرف سوخت ۲۳ مایل در هر گالن در شهر و ۳۴ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
 
Cadillac SRX با فروش ۴۰۵۰۶ عددی
خودرو شاسی بلند متقاطع و البته لوکس خودروساز آمریکایی کادیلاک  که دارای شروع قیمت ۳۸ هزار دلاری است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۶ لیتری V6  است که دارای قدرت پیشرانه ۳۰۸ اسب بخار و ۲۵۶ پوند بر فوت می‌باشد که دارای سیستم انتقال قدرت  ۶ سرعته اتوماتیک است و البته دارای بهره وری سوخت ۱۷ مایل در هر گالن در شهر و ۲۴ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
 
البته این خودرو متقاطع دارای چندین نواوری خودروهای متقاطع همچون هشدار ترافیک ، ترمزهای خشک به همراه دستیار پارکینگ و.. است.
 
Mercedes-Benz E-Class با فروش ۴۶۰۰۶ عددی
با دریافت یک طراحی جدید برای مدل سال ۲۰۱۴ خودروساز آلمانی مرسدس بنز کلاس E  دارای شروع قیمت ۵۲ هزار دلاری برای مدل پایه خود یعنیE250 BlueTEC است که دارای قدرت پیشرانه ۱۹۵ اسب بخاری است که بدین تریتب دارای بهره وری سوخت ۲۸ مایل در هر گالن در شهر و ۴۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته خریداران گزینه‌های دیزلی را نیز در پیش روی خود دارند.
 
کاربرانی که دوستدار یک خودرو لوکس با عملکرد رویایی هستند می‌توانند گزینه E63 AMG را انتخاب کنند که دارای قدرت پیشرانه ۵۷۷ اسب بخاری با قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار دلار است.
 
Lexus ES با فروش ۵۲۰۷۶ عددی
در فروش خودروهای لوکس شاخه لوکس ساز خودروساز ژاپنی لکسوس در رتبه ششم قرار گرفته است که با شروع قیمت ۳۷ هزار دلاری آن باعث تعجب در میان کارشناسان برای موفقیت آن است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V6  با قدرت پیشرانه ۲۶۸ اسب بخاری است که دارای میانگین بهره وری سوخت ۲۴ مایل در هر گالن به صورت ترکیبی است .
 
این خودرو در ضمن دارای یک موتور ترکیبی چهار سیلندر ۲٫۵ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی است که دارای مییانگین بهره وری سوخت ۴۰ مایل در هر گالن است و در ضمن دارای شروع قیمت ۴۰ هزار دلاری نیز است.
 
Mercedes-Benz C-Class  با فروش ۶۶۵۹۶ عددی
به طور طبیعی مرسدس بنز همیشه در بالای لیست تولید کنندگان خودروهای لوکس در آمریکا قرار داشته است و محبوب ترین این کلاس نیز C250 با شروع قیمت ۳۶ هزار دلاری است که دارای موتور ۱٫۸ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر در زیر هود خود است.
 
این خودرو در ضمن دارای قدرت پیشرانه ۲۰۱ اسب بخار بوده و به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با  متوسط مصرف سوخت ۲۲ مایل در هر گالن در شهر و ۳۱ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
 
Lexus RX  با فروش ۷۳۲۷۹ عددی
خودرو لکسوس RX یکی از محبوب ترین شاسی بلند‌های لوکس در بازار است که مدل RX 350 دارای شروع قیمت ۴۰ هزار دلاری است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V6  با قدرت پیشرانه ۲۷۰ اسب بخار است که محصول خودروساز ژاپنی دارای متوسط مصرف سوخت ۲۱ مایل در هر گالن است.
 
برای کاربرانی که نمی‌خواهند فقط یک خودرو شاسی یبلند معمولی داشته باشند لکسوس مدل اسپرت F Sport را نیز در نظر گرفته است که دارای شروع قیما ۴۸ هزار دلاری است  که البته گزینه موتور ترکیبی نیز در پیش روی خریداران خواهد بود که به طور کلی قدرت پیشرانه ۲۹۵ اسب بخاری را رقم زده و دارای متوسط مصرف سوخت بهینه خوب ۳۰ مایل در هر گالن نیز است.
 
BMW 3 Series / 4 Series با فروش ۷۷۹۲۱ عددی
و سرانجام در بالای لیست ما اگر جشمان خود را بازنگاه دارید سری‌های ۴ و ۳ بی.ام.دبلیو را مشاهده میکنید که البته با مدل ۳۲۰i  دارای شروع قیمت ۳۳ هزار داری است و در زیر هود خود دارای یک موتور توربوشارژ ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت پیشرانه ۱۸۰ اسب بخار است و دارای متوسط مصرف سوخت ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه است که رقمی‌مناسب است.
 
در ضمن سری ۳با گزینه‌های موتوری متنوع در دسترس خریداران است اعم از مدل ۳۲۸i  با قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخاری و مدل ۳۳۵i  با قدرت پیشرانه ۳۰۰ اسب بخار است./ باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار خودرو در جهان/ پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲ کدام بود؟



بازار خودرو در جهان/ پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲ کدام بود؟

فورد پرفروش‌ترین در جهان شد و پورشه و آ او دی، فروش بالایی داشتند.

با فروش 1 میلیون عدد خودرو، « فورد »  در سال گذشته پرفروش‌ترین خودرو در جهان اعلام شد. فروش این خودرو در سال گذشته در چین با افزایش 51 درصدی و در آمریکا با رشد 40 درصدی روبرو بوده است.

 

پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲,فورد پرفروش‌ترین در جهان

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ فیگارو، شرکت آمریکایی فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدل سواری "فورد فوکس"(Ford Focus) سال گذشته پرفروش ترین خودرو در سطح جهان بوده است.

در سال 2012 شرکت فورد نزدیک به 1.02 میلیو عدد خودروی سواری 2 در و 4 در با سوخت بنزین روانه بازار کرده بود و گفته می‌شود افزایش فروش آنها در آمریکا 40% و و در چین 51% بوده است. جیم فارلی، یکی از مدیران بخش بازاریابی فورد در بیانیه‎‌ای که از سوی این شرکت منتشر شد، با اعلام تبریک نسبت به این موفقیت بزرگ می‌گوید: فروش تولیدات ما از استقبال بالایی در میان مصرف‌کنندگان در کل جهان برخوردار بوده است. فارلی می‌افزاید: با استراتژی "وان فورد"(One Ford) که در واقع تولید در سطح جهان را هدف قرار داده است، ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم در سطح مناسبی تولید کنیم و با ایجاد رابطۀ مناسب میان کیفیت و قیمت، محصولات خوبی به مشتریان در کل جهان عرضه کنیم.

این در حالی است که دو روز پیش نیز گروه فولکس واگن (آلمانی) از افزایش فروش خودروهای خود خبر داد. پورشه و آ اودی در سه ماهۀ اول سال جاری بالاترین میزان فروش را داشتند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی ژورنال دونت، پورشه و آ اودی- خودروهای گروه فولکس واگن(آلمانی)- در سه ماهۀ اول سال جاری به دلیل افزایش تقاضا در چین و ایالات متحدۀ آمریکا شاهد افزایش فروش محصولات خود بودند. این در حالی است که بازار خرید و فروش اتومبیل‌های نو در اروپا در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد.

گفتنی است در ماه مارس با 3% افزایش، تعداد 147.700 عدد آ اودی فروخته شده است. گروه آ اودی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در سه ماهۀ اول سال، افزایش 6.8 درصدی(369.500 عدد) در میزان فروش بسیار قابل توجه بوده است.

گروه آ اودی قرار است با اتکاء به مدل جدید A3 اسپورت بک- که در حال وارد شدن به بازار است- و همچنین خودروی سواری-خانوادگی A4، SUV و به خصوص Q5 که از افزایش 15.6 درصدی در فروش برخوردار بوده است، باز هم شاهد افزایش فروش در محصولات خود باشد.

افزایش فروش این دو خودرو در ایالات متحده آمریکا(با 12.253 عدد) رقم 14.4% و در چین (با 34.864 عدد) 10.7% بوده است. پورشه و آ اودی همچنان بر افزایش فروش خود در چین و ایالات متحده آمریکا حساب کرده‌اند. چین دومین بازار پورشه در سطح جهان است./خبرآنلاین