اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک C دیگر از نوکیا در راه بازار



 

 

 

نوکیا

 

 

عضو دیگری از خانواده نوکیا از سری C با نام C۶ -۰۱ به بازار عرضه می شود.گوشی C۶ -۰۱ نوکیا هنوز به شکل رسمی معرفی و رونمایی نشده؛ اما بر اساس اطلاعاتی که به شکل غیررسمی از این گوشی منتشر شده دارای دوربین هشت مگاپیکسلی است.

 

به نظر می رسد C۶ -۰۱ نسخه ارتقا یافته گوشی C۶ است که دوربین آن پنج مگاپیکسلی بود.این گوشی از نسخه ^۱ سیمبیان بهره می برد و قرار است با قیمت ۳۵۶ دلار به بازار عرضه می شود. از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی مقاومتی با وضوح تصویر ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل و پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ اشاره کرد.

 

این گوشی با ابعاد ۸/۱۶×۵۳×۱۱۳ میلیمتر، ۸۰ گرم وزن دارد و دارای ۲۴۰ مگابایت حافظه داخلی است که با کارت microSD امکان ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را دارد.اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و microUSB، پردازنده ۴۳۴ مگاهرتزی و مرورگر WAP ۲.۰/xHTML, HTML از دیگر امکانات این گوشی است...../تحلیل: دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
آغاز عرضه نوکیا ان 9 به بازار در گفتگو با مدیر ارشد محصول نوکیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود دوباره نوکیا به بازار گوشی‌ هوشمند؟


نوکیا به تازگی بیانه‌ای رسمی را در رابطه با شایعات اخیر در وب‌سایت خود قرار داده است؛ در این بیانیه به وضوح توضیح داده شده که این شرکت هیچ قصدی برای تولید و فروش تلفن‌های هوشمند ندارد و تمامی شایعات اشتباه می‌باشد.

فارنت: نوکیا به تازگی بیانه‌ای رسمی را در رابطه با شایعات اخیر در وب‌سایت خود قرار داده است؛ در این بیانیه به وضوح توضیح داده شده که این شرکت هیچ قصدی برای تولید و فروش تلفن‌های هوشمند ندارد و تمامی شایعات اشتباه می‌باشد.

این کمپانی فنلاندی همچنین نسبت به اظهار نظر یکی از مدیران بلندپایه خود مبنی بر انتقال بخش تحقیق و توسعه این شرکت به کشور چین به منظور آماده‌سازی گوشی‌های اندرویدی واکنش نشان داده است.

واکنش نوکیا در جهت پخش شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت این شرکت به بازار گوشی‌های همراه انجام گرفته است. از طرفی در روزهای اخیر یک روزنامه چینی به نقل از مدیر نوکیای چین Mike Wank، اظهار داشته که تولید گوشی‌های جدید این شرکت در شهر سیچوان صورت می‌پذیرد.

در بیانه جدیدی که بر روی وب‌سایت نوکیا قرار گرفته، اشاره روشنی به برنامه‌های مربوط به طراحی گوشی‌های هوشمند در آینده‌ای نزدیک نشده است؛ با این حال تأکید شده که این شرکت فنلاندی در آینده‌ای نزدیک قصد به بازار فرستادن گوشی‌های همراه را با برند خود ندارد.

نوکیا کسب‌وکار تولید گوشی‌های خود را یک‌ساله پیش به مایکروسافت واگذار کرد و طی یک قرارداد از تولید گوشی‌های هوشمند و استفاده از برند خود تا تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۵ محروم شد. نوکیا اما با استفاده هوشمندانه از این قرارداد توانست سال گذشته تبلت N1 خود را معرفی و به صورت محدود عرضه کند؛ اما تولید، بازاریابی و پخش این تبلت به کل توسط شرکت فاکسکان انجام گرفت، از این رو تبلت N1 را نمی‌توان یک محصول کاملاً نوکیایی نامید.

نوکیا قصد دارد با روش در پیش گرفته به هنگام عرضه تبلت N1، محصولات دیگری را هم تا اتمام محدودیت اعمال شده از طرف مایکروسافت به بازار فرستد. بدین ترتیب تولیدکنندگان ثالث می‌توانند محصولات و دستگاه‌هایی که عنوان نوکیا را دارند، تولید نمایند.