اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک کشته و11 زخمی در تیراندازی مقابل سفارت ایران در لبنان



 تیراندازی مقابل سفارت ایران در لبنان

یک کشته و11 زخمی در تیراندازی مقابل سفارت ایران در لبنان

هنوز مشخص نیست چه کسی این فرد را کشته است. او یکی از افرادی بود که به همراه گروه کوچکی در مقابل سفارت ایران در بیروت به حمایت های تهران و جنبش حزب الله از حکومت بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعتراض می کردند.

مقامات مسؤول امنیتی در لبنان گفته اند که یک معترض لبنانی روز یکشنبه به ضرب گلوله در مقابل ساختمان سفارت ایران در بیروت، به قتل رسید.

به گزارش عصر ایران، رویترز نوشت: هنوز مشخص نیست چه کسی این فرد را کشته است. او یکی از افرادی بود که به همراه گروه کوچکی در مقابل سفارت ایران در بیروت به حمایت های تهران و جنبش حزب الله از حکومت بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعتراض می کردند.

شبکه العربیه هم از درگیری مسلحانه حامیان و مخالفان بشار اسد در مقابل سفارت ایران در بیروت خبر داد.

روزنامه القبس چاپ کویت هم در سایت اینترنتی خود به نقل از خبرنگارش در بیروت نوشت: در درگیری و تیراندازی مقابل سفارت ایران در بیروت یک نفر کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

سفارت ایران یکشنبه شاهد تحصن اعتراض آمیز گروهی از شهروندان لبنانی بود. آنها به حمایت ایران و حزب الله از دولت بشار اسد در سوریه اعتراض داشتند. این افراد از اعضای گروه الانتماء (هواداری) بودند.

بنابر این گزارش، نیروهای امنیتی حفاظت از سفارت، قصد داشتند این افراد را از تجمع و تحصن منع کنند که شماری از جوانان موتورسوار حامی حزب الله نیز به آنها پیوستند./عصرایران

 

 


ویدیو مرتبط :
۳ کشته و زخمی در تیراندازی دانشگاه تنسی آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی به کارمند سفارت ایران در برزیل



تیراندازی به کارمند سفارت ایران در برزیل

این حادثه دوشنبه شب اتفاق افتاد. زمانی که راننده سفارتخانه ایران پس از خروج از سوپرمارکت قصد ورورد به ماشینش را داشت، سه فرد مسلح به قصد سرقت خودرو به او نزدیک شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس برزیل اعلام کرد که به راننده سفارت ایران در برزیل گلوله شلیک شده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از آسوشیتدپرس، این حادثه دوشنبه شب اتفاق افتاد. زمانی که راننده سفارتخانه ایران پس از خروج از سوپرمارکت قصد ورورد به ماشینش را داشت، سه فرد مسلح به قصد سرقت خودرو به او نزدیک شدند.

یک افسر پلیس که خواستار عدم افشای نامش بود گفت: وقتی که این راننده ایرانی با مردان مسلح درگیر شد، آنها به سمت سینه او گلوله شلیک کردند.

وی افزود: پس از این اقدام، صاحب یک سوپرمارکت در نزدیکی محل حادثه به سمت راننده رفته و او را به بیمارستان رساند.

این افسر پلیس گفت: دکترها گفته اند که زخم راننده سفارتخانه ایران تهدید کننده نیست./انتخاب