اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک کشته در سیل آذربایجان غربی




 اخبار حوادث - یک کشته در سیل آذربایجان غربی

همچنین راننده یک خودرو پیکان وانت که در مسیر آواجیق - ماکو تردد می کرد به علت تخریب جاده، در سیل گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

  رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران (استان آذربایجان غربی) گفت: بارش شدید باران و رگبار و جاری شدن سیل به اراضی کشاورزی، تاسیسات و ابنیه این شهرستان خسارت زد.

احمدرضا قلی پور روز دوشنبه در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل چالدران اظهار کرد: بارش شدید باران و رگبار که بیش از دو ساعت به طول انجامید باعث جاری شدن سیل در این شهر و مناطق روستایی این شهرستان شد.
 
وی افزود: سیلاب باعث مسدود شدن سه ساعته جاده چالدران - آواجیق - ماکو، تخریب پل ها و ابنیه های فنی راه شد که با تلاش عوامل امدادی جاده بازگشائی و امکان رفت و آمد 150 دستگاه خودرو مانده در راه فراهم شد.
 
فرماندار چالدران گفت: جریان سیلاب همچنین بیش از 100 راس گوسفند را در این شهرستان تلف کرد.
 
قلی پور اضافه کرد: سیل به 380 هکتار از اراضی کشاورزی روستائیان چالدران خسارت زد و سه واحد مسکونی روستائی در این شهرستان تخریب شد.
 
وی یادآوری کرد: میزان خسارات وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.
 
همچنین راننده یک خودرو پیکان وانت که در مسیر آواجیق - ماکو تردد می کرد به علت تخریب جاده، در سیل گرفتار شد و جان خود را از دست داد.
 
به گفته مسوولان مدیریت بحران آذربایجان غربی جسد این راننده با تلاش امدادگران پیدا و به خانواده وی تحویل شد.
 
شهرستان چالدران در شمال استان آذربایجان غربی واقع است و 50 هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
گردشی در آذربایجان غربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 کشته بر اثر سیل در آذربایجان شرقی



اخبار حوادث - 2 کشته بر اثر سیل در آذربایجان شرقی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بر اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل در میانه دو نفر جان خود را از دست دادند.

 خلیل ساعی ˈ ، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش شدید باران که از صبح امروز آغاز شده است، باعث آبگرفتگی در راه آهن میانه و منازل روستاهای اسلام آباد، آچاچی و زرنق از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی گفت: بر اثر این بارندگی 200 باب منزل مسکونی در روستای اسلام آباد، پنج باب خانه مسکونی در روستای آچاچی دچار آبگرفتگی شده و تاکنون 300 گوسفند تلف شده است.

ساعی افزود: در جاده قدیم میانه - زنجان نیز ریزش کوه رخ داده و جاری شدن سیل در جاده میانه - میاندوآب نیز موجب نشست گل و لای شده است.

اخبار حوادث - ایرنا