اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک کاندیدای انتخابات انصراف داد


ارسلان فتحی پور که تا امروز ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با گروههای مختلف دیدار و گفتگو داشته است، در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای این دور از انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای انصراف خود را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: ارسلان فتحی پور که تا امروز ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با گروههای مختلف دیدار و گفتگو داشته است، در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای این دور از انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای انصراف خود را اعلام کرد.

 ارسلان فتحی پور با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انصراف داد اما دلیلی برای آن ذکر نکرد.

متن بیانیه ارسلان فتحی پور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته زاد روز مسعود پنجمین اختر پر فروغ آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) را بر همه رهروان صدیق راه ولایت تبریک عرض نموده و استمرار توفیق در پیاده‌سازی سیره نبوت و امامت را برای همگان آرزومندم.

در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برابر آزمونی خطیر قرار گرفته‌ایم. آنچه که باعث قوام و دوام مِلک و مُلک، حصول سعادت و تحصیل سلامت می‌شود، حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌باشد که به حق، ناخدای کشتی نجات‌بخش انقلاب از آن به خلق حماسه سیاسی تعبیر فرموده‌اند. حقیر نیز وظیفه خود می‌دانم به عنوان قطره‌ای ناچیز از اقیانوس عظیم و بیکران ملت ایران و همراه با آنها در هر مقام و موقعیت و به هر شکل ممکن به آن کمک نمایم و ان‌شاءالله خواهم نمود.

بسیاری از عزیزان که عمدتاً از نیروهای حزب‌الهی، بسیجی، روحانیت معظم، خانواده‌های معظم شاهد، فعالان اقتصادی و صنعتی، دانشجویان و دانشگاهیان می‌باشند در شرایطی که هنوز از میزان و نحوه حضور کاندیداهای احتمالی تحلیل شفافی پیش چشم وجود نداشت دعوت نمودند که اعلام حضور اینجانب می‌تواند کانونی را در جهت لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری شکل داده و نیروهای فعال در عرصه انتخابات را انگیزه‌مند نماید تا مصلحت نهایی نیز به تناسب تحلیل فضای سیاسی و لحاظ جمیع جهات در مشورت با دوستان صاحب‌نظر و بزرگان نظام اتخاذ شود.

به فضل و توفیق پروردگار مهرگستر و به کوری چشم دشمنان، انتخابات پیش رو از حیث اعلام آمادگی و ثبت‌نام برای کاندیداتوری یازدهمین دوره ریاست جمهوری به حد اعلا از غنای لازم برخوردار بوده و از این جهت نگرانی خویش را برطرف شده می‌پندارم و بدان جهت تشخیص بر آن است که در حال حاضر تلاش در میدان جهاد، تشویق و ترغیب مردم جهت حضور هر چه بیشتر اولی‌تر است. علی‌رغم برنامه جامع و کاملی که با مشارکت نخبگان کشور مخصوصاً در مسائل اقتصادی، سیاست بین‌الملل و فرهنگ تهیه شده بود، انصراف خود را از حضور در عرصه انتخابات یازدهم در مقام کاندیداتوری، اعلام داشته و ضمن آرزوی بهروزی و سعادت برای همه ملت شریف ایران و طلب طول عمر توأم با عزت و برکت برای مقام معظم رهبری، از همه عزیزان و بزرگوارانی که خیل عظیمی از نیروهای مؤمن و معتقد به نظام و حزب‌الهی و بسیجی و دانشجویان و دانشگاهیان، روحانیان معظم و بزرگان اقوام محترم و صاحبان تولید و صنعت می‌باشند که با دعوت از اینجانب و مشارکت در تدوین برنامه‌ای جامع وقت گرانبهای خویش و خانواده معزز را صرف نموده‌اند صمیمانه سپاسگزاری نموده و از دور دست یکایک آنان را می‌بوسم.

امید است در سایه ولایت مقام معظم رهبری و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی همچنان در منصب نماینده و ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بتوانم سهمی در شکوهمندی این حماسه داشته باشم.

بر صفحه تعرفه در دست خویش نیز تنها نام عزیزی ثبت خواهد گردید که تا روز برگزاری  انتخابات با رفتار و کردار و متانت خویش لبخند رضایت را بر لبان مبارک رهبر عزیزمان نشانده باشد و از فردای انتخابات بازوی پرتوانی برای ذهن و ضمیر روشن ایشان.


ویدیو مرتبط :
رضازاده از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کاندیدای دیگر انتخابات انصراف داد


یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از کناره‌گیری خود در این انتخابات به نفع هاشمی رفسنجانی خبر داد.

خبرگزاری ملت: یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از کناره‌گیری خود در این انتخابات به نفع هاشمی رفسنجانی خبر داد.

جواد اطاعت با اعلام انصراف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به نفع آیت الله هاشمی رفسنجانی٬تأکید کرد: با حضور ایشان دیگر تکلیفی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری احساس نمی‌کنم و به تبعیت از تصمیم اصلاح‌طلبان در اجماع بر روی کاندیدای واحد٬ انصراف خود را به نفع رئیس مجمع تشخیص مصلحت اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز در کنفرانس خبری خود عنوان کردم در صورت حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی یا سید محمد خاتمی انصراف خود را اعلام خواهم کرد که اکنون هنگام عمل به این گفته است.

عضو شورای راهبردی اصلاح‌طلبان٬ گفت: به طور طبیعی رویکرد من در انتخابات پیش‌رو٬ رویکردی برآمده از خرد جمعی اصلاح‌طلبان است و تصمیم دارم پروسه انتخابات ریاست‌جمهوری را هماهنگ با سایر اصلاح‌طلبان به پیش ببرم.

این نماینده ادوار مجلس٬ یادآور شد: در آینده نزدیک تصمیم دارم در قالب ارسال نامه‌ای برای آیت الله هاشمی رفسنجانی مشکلات پیش‌روی کشور بویژه معضلات اقتصادی را به اطلاع وی برسانم.