اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک هواپیمای سعودی در صنعا ساقط شد


منابع رسانه‌ای از ساقط شدن یک هواپیمای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی در صنعا خبر دادند.

خبرگزاری فارس: منابع رسانه‌ای از ساقط شدن یک هواپیمای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی در صنعا خبر دادند.

ارتش یمن، یک هواپیمای سعودی را در «الروس» واقع در صنعا ساقط کرد.

به نوشته شبکه المیادین، پدافند هوایی ارتش یمن، یک هواپیمای متعلق به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را هدف قرار داد و ساقط کرد.

هنوز جزئیاتی از این خبر منتشر نشده است و مشخص نیست که هواپیمای مذکور سرنشین داشته یا پهپاد بوده است.


ویدیو مرتبط :
نقش سعودی در ساقط کردن هواپیمای رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیمای 70درصد طلای شاهزاده سعودی+عکس



 

 

هواپیمای الولید بن طلال,هواپیمای شاهزاده‌ی سعودی

 

 

انتشار تصویری از هواپیمای یکی از شاهزاده‌های سعودی در صفحات اینترنت که 70 درصد داخل آن از طلا ساخته شده بود، در عربستان جنجال برانگیز شد.

 

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس ، انتشار تصویری از هواپیمای "الولید بن طلال بن عبد العزیز" در صفحات مختلف اینترنت اعتراض و مخالفت بسیاری در عربستان سعودی به راه انداخته است.

تصویر منتشر شده در صفحات مختلف اینترنت از رفاه و اسراف بیش از حد خاندان سعودی پرده برمی‌دارد، چراکه در زیر این تصویر ذکر شده بود که بیش از ۷۰ درصد داخل این هواپیما از طلا ساخته شده است.

در واکنش به این تصویر برخی از فعالان و کاربران در توئیتر و فیس بوک از حرام بودن استفاده از چنین هواپیمایی در حالی که بسیاری از مردم عربستان حتی نمی‌توانند لقمه نانی برای سیر کردن شکم خود پیدا کنند و بسیاری از کودکان فقیر سعودی در آستانه مرگ در اثر سوء تغذیه هستند، سخن گفتند.

در حالی که شاهزادگان سعودی اینگونه غرق در رفاه هستند و سرمایه‌های حاصل از فروش نفت را اینچنین هزینه می‌کنند، بر اساس آمار رسمی بیش از ۲۲ درصد جمعیت ۲۲ دو میلیونی عربستان سعودی زیر خط فقر مطلق قرار دارند .

شاهزاده ولید بن طلال از جمله شخصیت‌های بسیار ثروتمند خاندان سعودی و جهان بشمار می‌آید و برپایه آخرین رتبه بندی از ثروتمندترین مردان جهان وی رتبه پنجم را احراز کرد.

ولید بن طلال به داشتن فساد اخلاق و انواع روابط نامشروع و پرونده‌های مختلف قضایی در کشورهای مختلف جهان در این ارتباط معروف است..../افکار نیوز