اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک نماینده: جلوی تخریب ها گرفته شود


عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید:شورای نگهبان و وزارت کشور باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود.

خبرآنلاین: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید:شورای نگهبان و وزارت کشور باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود.

حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی با اشاره به تخلفات انتخاباتی نامزدها خاطرنشان کرد: نمی دانیم به چه دلیلی تبلیغات انتخاباتی که قرار است اسفندماه برگزار شود از یک سال گذشته آغاز شده و فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: درانتخابات های گذشته همواره شاهد این بودیم که حداکثر شش ماه قبل از انتخابات ، کشور حالت انتخاباتی به خود می گرفت و مباحث انتخابات مطرح می شد، اما در این دوره حال و هوا طور دیگری است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر، طیف های مختلف جلسات بسیاری را در کشور در رابطه با انتخابات  برگزار کرده و می کنند  که اکثر  این جلسات و کیتینگ های سیاسی از نظر شورای نگهبان، وزارت کشور و قانون انتخابات، تخلف انتخاباتی محسوب می شود که رسما یک سال قبل از انتخابات عده ای بروند برای انتخابات تبلیغات کنند و در این تبلیغات برای جذب رای، دست به تخریب نمایندگان و رقبا زد وعملکرد مجلس را زیر سئوال ببرند در حالی که همه این حرکت ها، تخلف انتخاباتی است

وی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان و وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم هستند باید به این تخلفات رسیدگی کننده و به متخلفان تذکرداده و روی این موضوع حساسیت لازم را به خرج دهند.


ویدیو مرتبط :
نماینده تهران:نامه نوشتن نمایندگان به شورای نگبهان تخریب کاندیداها است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد تند یک نماینده مجلس از تخریب‌ روحانی


مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تخریب ها علیه روحانی و دولت، خطاب به منتقدان می گوید: در دولت گذشته اجازه نقد نمی دادند، الان عابد و زاهد شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تخریب ها علیه روحانی و دولت، خطاب به منتقدان می گوید: در دولت گذشته اجازه نقد نمی دادند، الان عابد و زاهد شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

پایگاه خبری انتخاب نوشت: پزشکیان در واکنش به ساخت مستند علیه روحانی گفت: کسانی که دست به این اقدامات می زنند، نمی خواهند نظام به آرامش برسد و دولت موفق باشد، چه در مورد روابط خارجی و چه مسائل داخلی.

نماینده مجلس افزود: این دسته از افراد در مجلس و بیرون از آن به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده دست به اقداماتی می زنند که نه منطقی به نظر می رسد و نه به نفع مردم و کشور در این شرایط اقتصادی است.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: این افراد برای اینکه دولت موفق نشود، هر تلاشی برای تخریب آن می کنند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ادعای «روحیه نظامی گری روحانی در مستند جنجالی» گفت: عجیب است که روحیه نظامی گری به روحانی نسبت می دهند، اما نمی دیدند که دولت پیشین به کسی اجازه حرف دادن نمی داد.

پزشکیان با بیان اینکه صداوسیما از ابتدای دولت، نقد و برنامه های نظارتی و انتقادی مثل «پایش» را آغاز کرده است، به طرح این سئوال پرداخت که «آیا صداوسیما در طول 8 سال گذشته، یکبار برنامه های نظارت و انتقادی چون پایش را پخش کرد؟»

وی افزود: اینها هر روز نقد و پایش می کنند، اما حاضر نشدند یکی از کارهای دولت قبلی مانند دلارهایی که پخش کرد را نقد کنند.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: حالا عابد و مسلمان شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

پزشکیان اضافه کرد: چنین اقداماتی به نفع مملکت نیست، زیرا اکنون کشور به اتحاد و مدیریت جهادی نیاز دارد و تخریب های غیرمنصفانه به نفع هیچکس نیست.

پزشکیان با اشاره به درآمد 800 هزار میلیاردی در دو دولت گذشته گفت: آن موقعی که پول ها را کرور کرور خرج می کردند، این آقایان کجا بودند؟ و حالا دلسوز شده اند؟