اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک مداح سیاسی: آمریکا با یک ماچه راضی نمیشه!/ برید جلو ببینیم چه غلطی می‌کنید؟!



مداحان سیاسی,توهین سلحشور به تیم مذاکرکننده هسته ایی

 برید جلو ببینیم چه غلطی می‌کنید؟! /
یک مداح سیاسی: آمریکا با یک ماچه راضی نمیشه!

یکی از مداحان سیاسی که مداحی های آنها جدیدا رنگ و بوی دیپلماسی گرفته، در مداحی شب عید غدیر ضمن توهین شدید به مذاکره کنندگان ایرانی، خطاب به آنها گفت: یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچه راضی میشه؟

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در این سخنان که فایل صوتی آن با عنوان «سخنان داغ حاج مهدی سلحشور علیه مذاکره کنندگان با آمریکا» پخش شده، می گوید:

بیچاره، تو نمی‌فهمی! که آمریکا فقط و فقط سر نام علی (ع) معامله خواهد کرد نه چیز دیگه! دعوا سر نام علی است. آخه چرا اینقدر تو نفهمی؟

[حضار با دست زدن به همراه شعار: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا]

حالا رهبر عزیزمون یک دوری داده [که] شما برید جلو ببینیم چه غلطی می‌کنید؟!
[دست زدن مداوم حضار]

ولی شما تردید نکنید، یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچه راضی میشه؟
[خنده حضار]

این نیست، این اول کاره، تا آخرش میاد!

حالا مثلا یک خرده غنی سازی رو ... اینا رو مثلا بیایید ... دست بر می داره؟ آقا فرمودند، چرا گوش نمی‌کنید؟ آقا فرمودند به والله این دشمنی‌ها سر هسته‌ای نیست، از اول انقلاب این دشمنی‌ها بوده، تو استکبار ستیزی رو بگذار کنار، دشمنی با اسرائیل رو بگذار کنار، دفاع از مظلوم رو بگذار کنار، دفاع از حق رو بگذار کنار، هیچ کسی باهات کاری نداره. تا این هست نمی‌تونه باهات کنار بیاد، جمع نمیشه؛ یا به قول امام اون نباید میش باشه [احتمالا منظور مداح، گرگ بوده، نه میش]، یا تو باید از آرمانهات دست برداری دیگه. تو علی و بگذار کنار، باهات کسی دیگه کار نداره. به والله تا آنجایی که امیر المونین را نگیرند دست بردار نیستند، حرف سر چیز دیگه‌ای نیست، حرف سر اینجاست، اونها دارند توطئه می‌کنند، دارند فتنه می‌کنند، که توی مسایل اقتصادی به مردم فشار بیارند که مردم بگویند دیگه بابا به اینجام رسید، بریم دیگه راحت بشیم دیگه! می‌خواهند به اینجا برسونند.

 یعنی دارند دو قطبی می‌کنند، حواستون جمع باشه. در مقابل آقا یک جبهه باز کنند که آقا رو مجبور کنند که از اصول بیاید پایین.

این صدای شما رو امشب همه‌ی سایت‌ها می روند و همه می‌شنوند، بذار همه بدونند که موضع بچه هیاتی‌ها چیه: «مرگ بر آمریکا» ...
[جواب حضار: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، ...]

منبع:سایت انصاف نیوز

 


ویدیو مرتبط :
سوتی من- برید و ازش راضی باشید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترور سیاسی در آمریکا با 19 کشته و زخمی



 

 

 

 

ترور سیاسی در آمریکا با 19 کشته و زخمی

 

گابریل گیفوردز نماینده دموکرات کنگره آمریکادر حادثه تروریستی در آمریکا 6 تن کشته و ۱۳ نفر از جمله یک نماینده کنگره زخمی شدند.

به نقل از بی بی سی، یک قاضی فدرال و یک دختر 9 ساله از جمله کشته شدگان این حادثه تروریستی هستند و یکی از نمایندگان دموکرات آریزونا در کنگره هم به شدت زخمی شده است.

این واقعه دیروز شنبه حدود ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی مقابل یک شعبه فروشگاه سوپر مارکت "سیف وی" و هنگامی که گابریل گیفوردز، یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان، با تعدادی از ساکنان حوزه انتخاباتی اش دیدار می کرد، اتفاق افتاد.

جان رول، یکی از قضات فدرال مستقر در آریزونا، که در محل حاضر بود نیز از جمله افرادی است که در این واقعه کشته شد. یک دختر 9 ساله نیز به قتل رسیده است.

گیفوردز نماینده کنگره آمریکا ۴۰ ساله از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار گرفت. او در بیمارستانی مورد عمل جراحی قرار گرفته و به گفته سخنگوی تیم جراحی، حالش "وخیم" است.

مردی به نام جارد لی لافنر۲۲ ساله به عنوان مهاجم معرفی شده که توسط شماری از مردم حاضر در گردهمایی دستگیر و به پلیس تحویل داده شد. انگیزه وی از این حمله روشن نیست.

پلیس آریزونا معتقد است سیاستمدار دموکرات هدف اصلی این حمله بوده است. گابریل گیفوردز از میانه روهای دموکرات محسوب می شود.

به نظر پلیس، مهاجم به تنهایی عمل نکرده و به همراه شخص دیگری که هویتش اعلام نشده، به محل آمده بود که هم اکنون ماموران پلیس در پی او هستند.

سخنگوی تیم جراحان شنبه در کنفرانسی خبری گفت که گلوله به سر گابریل گیفوردز اصابت کرده و از آن خارج شده است. وی ابراز خوش بینی کرد که خانم گیفوردز زنده بماند.

تحقیقات اف بی آی

در پی وقوع این حادثه رهبران جمهوریخواه مجلس نمایندگان برنامه جنجالی خود برای رای گیری درباره لغو قانون اصلاح نظام درمانی ایالات متحده را به تاخیر انداخته اند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، روز شنبه رابرت مولر، رئیس پلیس فدرال (اف بی ای) را به آریزونا اعزام کرد.

اوباما با محکوم کردن این حمله گفت که چنین فجایعی جایی در "جامعه باز" آمریکا ندارد. او از مردم خواست برای گیفوردز و سایر زخمی ها و کشته شدگان دعا کنند.

به گزارش شبکه های خبری آمریکا، مهاجم در فاصله بسیار نزدیکی به گیفوردز شلیک کرد.

گیفوردز بلافاصله با هلیکوپتر به بیمارستان دانشگاه آریزونا منتقل شد.

این سیاستمدار دموکرات در نوامبر گذشته و پس از رقابتی نزدیک با یکی از کاندیداهای جنبش محافظه کار "تی پارتی" توانست برای سومین بار به عضویت مجلس نمایندگان انتخاب شود.

مارک کلی همسر گیفوردز، فضانورد آژانس فضایی آمریکا (ناسا) است. آنها دو فرزند دارند.

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان، این واقعه را فاجعه ای ملی خوانده است.

او گفت که گیفوردز نماینده شجاع و برجسته ای است که با خود دیدگاه نسلی جدید از رهبران سیاسی را به واشنگتن آورده است.

جان بینر، رئیس جمهوریخواه این مجلس، نیز این سوء قصد را حمله علیه همه مردم دانسته و گفته است خشونت و تهدید به خشونت علیه مقام های دولتی جایی در این کشور ندارد.

جان مک کین، نامزد پیشین ریاست جمهوری و عضو جمهوریخواه سنای آمریکا از آریزونا گفته است کسی که مرتکب این جنایت شده "مایه شرم آریزونا، این کشور و نژاد انسانی است...../تحلیل:عصرایران