اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک ماه ترافیک رایگان در جشنواره شاتل


شاتل اعلام کرد: در جشنواره پاییزی، ترافیک مصرف شده سرویس اینترنت پرسرعت در وب‌سایت‌ «شاتل‌لند» و 2 زیر مجموعه آن، از اول تا ٣٠ آذر ماه سال ١٣٩۴ به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: شاتل اعلام کرد: در جشنواره پاییزی، ترافیک مصرف شده سرویس اینترنت پرسرعت در وب‌سایت‌ «شاتل‌لند» و 2 زیر مجموعه آن، از اول تا ٣٠ آذر ماه سال ١٣٩۴ به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

امکان استفاده ویژه از خدمات وب‌سایت «شاتل‌لند» و وب‌سایت‌های زیرمجموعه آن شامل کاپ و تک شات به مناسبت جشنواره پاییزی شاتل‌لند با شرایط ویژه برای کاربران اینترنت پرسرعت شاتل فراهم شد.

وب‌سایت تک‌شات از وب‌سایت‌های جدید سرزمین شاتل (شاتل‌لند) است که با ارایه جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای فناوری پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی است؛ این وب‌سایت شامل بخش‌هایی همچون آخرین ویدیوها و تازه‌های دنیای فناوری، رادیو تک‌شات، جدیدترین اخبار گیم و سرگرمی، پوشش زنده کنفرانس‌ها و مقایسه گجت‌ها برای دوست‌داران این حوزه است.

پایگاه خبری تحلیلی کاپ نیز از بخش‌های ویژه وب‌سایت شاتل‌لند است که تازه‌های دنیای ورزش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تازه‌ترین ویدیوهای دنیای ورزش، برگزاری مسابقات کارشناسی نتایج لیگ برتر فوتبال ایران، پیشخوان مطبوعات و تفسیرهای خبری از جذاب‌ترین بخش‌های این وب‌سایت به شمار می‌رود.


ویدیو مرتبط :
ارایه سرویس Eco-optimal در جشنواره فروش ویژه شاتل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره باران رایتل: یک ماه تماس تصویری رایگان


همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) سیم‌کارت‌های دائمی رایتل در شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز با یک ماه تماس تصویری نامحدود رایگان به فروش می‌رسند.

رایتل: همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) سیم‌کارت‌های دائمی رایتل در شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز با یک ماه تماس تصویری نامحدود رایگان به فروش می‌رسند.

جشنواره باران رایتل: یک ماه تماس تصویری رایگان

 اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در جشنواره پاییزی باران سیم کارتهای دائمی خود را به همراه هدایای ویژه به بازار عرضه می کند. در دور جدید فروش سیم کارتهای دائمی رایتل علاوه بر یک ماه تماس تصویری نامحدود رایگان، 500 مگا بایت اینترنت و 120 پیامک رایگان برای مدت یک ماه به مشترکان ارائه می شود.

 مشترکان سیم کارت های دائمی رایتل که در جشنواره باران شرکت می‌کنند پس از پایان یافتن هدایای ویژه نیز می توانند با خرید بسته های اینترنتی طرح باران از مزایای بسته های مصرفی اینترنت پرسرعت این طرح نیز بهره مند شوند.


جشنواره باران رایتل: یک ماه تماس تصویری رایگان
شهروندان شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز می توانند از اول مهر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا وب سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir اقدام به خرید سیم کارت های رایتل کنند.

در جشنواره باران علاوه بر هدایای ابتدایی، بسته های مصرفی اینترنت یک روزه، 15 روزه و یک ماهه با سرعت دانلود 128 و 512 کیلو بایت با قیمت های مناسب به مشترکان ارائه خواهد شد.

جشنوراه باران جشنواره فروش پاییزی رایتل است که از میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند از این فرصت برای تهیه سیم کارت های نسل سوم استفاده کنند.


جشنواره باران رایتل: یک ماه تماس تصویری رایگان

این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت همراه مبتنی بر نسل سوم (3G) اشاره نمود.  

جشنواره باران رایتل: یک ماه تماس تصویری رایگان