اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک طلا و دو نقره برای کاراته مردان ایران


کومیته کای وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران به مدال نقره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی دست یافت و احمدی با شکست مقابل نماینده مراکش از رسیدن به مدال بازماند.

 ورزش سه: کومیته کای وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران به مدال نقره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی دست یافت و احمدی با شکست مقابل نماینده مراکش از رسیدن به مدال بازماند.

در ادامه مسابقات کاراته‌ی سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی که با حضور 275 کاراته کا از 28 کشور در شهر پالم بانگ اندونزی در جریان است، هامون درفشی پور در دیدار نخست 9 بر 3 مقابل نماینده لیبی به برتری رسید. وی در دومین مبارزه با نتیجه 8 بر صفر از سد کاراته کایی از سودان گذشت و در مصاف با کاراته کایی از جمهوری آذربایجان هم 5 بر صفر به برتری رسید.

دارنده مدال طلای لیگ جهانی ترکیه، در مبارزه نیمه نهایی هم موفق شد مقتدرانه و با نتیجه 9 بر یک نماینده کویت را شکست دهد و راهی فینال شود.درفشی پور در دیدار پایانی مقابل کاراته کایی از الجزایر قرار گرفت و با نتیجه 11 بر 5 شکست خورد و نقره گرفت.

همچنین سعید حسنی پور نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم مردان با شکست برابر رافائل آقایف آذربایجانی به مدال نقره سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی دست یافت. این کاراته کار در وزن منهای 75 کیلوگرم ابتدا مقابل نماینده امارات 2 بر صفر پیروز شد. در ادامه 5 بر 2 حریف کویتی را شکست داد و در سومین دیدار کاراته کایی از عربستان را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد و راهی فینال شد. او در فینال مقابل رافائل آقایف آذربایجانی قهرمان کاراته جهان با نتیجه 5 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.

سعید احمدی دیگر نماینده ایران هم در وزن منهای 67 کیلوگرم 8 بر 3 مقابل نماینده قطر پیروز شد و در دومین مبارزه حریفی از کشور میزبان را 2 بر صفر مغلوب کرد. احمدی در سومین مبارزه 3 بر 2 نتیجه را به کاراته کایی از مراکش واگذار کرد و با توجه به اینکه حریف مراکشی نتوانست به فینال برسد، احمدی هم از رسیدن به مدال بازماند


ویدیو مرتبط :
اهدای مدال طلا و نقره وزنه برداری به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک طلا و یک نقره برای ایران در روز اول مسابقات کشتی قهرمانی آسیا



 

صعود هانوفر، بایرن را به طور موقت از سهمیه لیگ قهرمانان محروم كرد

 

بیست و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک نشان طلا و یک نقره ایران پیگیری شد.

در نخستین روز این مسابقات که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان امینی در دور نخست ریگولنگ سی از چین را شکست داد ، در دور دوم مقابل زائوربک سوخیف از ازبکستان دارنده مدال طلا و نقره جهان به پیروزی رسید، در مرحله نیمه نهایی یوسف عبدالسلام اف نایب قهرمان المپیک پکن از تاجیکستان را مغلوب کرد و در فینال کانات بردیف از قزاقستان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی آقاجانی در دور نخست سئونگ چول لی از کره جنوبی را شکست داد، در دور دوم جانگ میونگ ری از کره شمالی را از پیش رو برداشت، در مرحله نیمه نهایی مقابل نوری یوکی تاکاتسوکا از ژاپن به پیروزی رسید و در دیدار پایانی مقابل دارن ژوماگازیف از قزاقستان مغلوب شد و به نشان نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مرتضی رضایی قلعه ، در ۵۵ یاسر حیدرقلی نژاد و در ۶۶ کیلوگرم مصطفی حسین خانی از دست یابی به نشان بازماندند..... / خبر آنلاین