اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک شرکت نفتی روسیه به ایران بازگشت



اخبار,اخباراقتصادی,پروژه های نفتی ایران

شرکت نفتی لوک اویل روسیه که به دلیل تحریم، فعالیت در پروژه های نفتی ایران را متوقف کرده بود، مجددا دفتر خود در ایران را بازگشایی کرد.

به گزارش ایرنا، لوک اویل روسیه پیش از این در اکتشاف میدان نفتی اناران در غرب ایران، فعالیت داشت و قرار بود که توسعه این میدان را نیز دنبال کند که با اعمال تحریم ها، از مشارکت در این طرح صرف نظر کرده بود. راویل مگانوف معاون رئیس شرکت لوک اویل در خصوص از سرگیری فعالیت ها در ایران، اعلام کرده است: این شرکت روس، دفتر نمایندگی خود در ایران را بازگشایی کرده است.

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم تا بعد از لغو کامل تحریم ها علیه ایران در پروژه های این کشور مشارکت کنیم. وی همچنین مشارکت در پروژه اناران را اولویت اول لوک اویل خواند و البته تاکید کرد که این شرکت به حضور در سایر پروژه های نفتی ایران نیز علاقه مند است. معاون لوک اویل در این خصوص توضیح داد: ما در حال مطالعه داده های زمین شناسی سایر پروژه های ایران نیز هستیم. میدان نفتی اناران در مرز ایران و عراق قرار دارد و شرکت لوک اویل از سال ٢٠٠٣ کار روی این میدان را آغاز اما با اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران، این شرکت روس نیز فعالیت های خود در ایران را متوقف کرد.

واجیت علی اکبروف رئیس لوک اویل هم در نوامبر ٢٠١۴ گفته بود که این شرکت قصد دارد تا در صورت امکان و لغو تحریم ها به ایران بازگردد. علی اکبروف افزود: در زمان حضور ما در ایران، ما میدان نفتی اناران را در مرز ایران و عراق کشف کردیم و هم اکنون به همراه یک شرکت نروژی علاقه داریم تا به این ذخیره نفتی بازگردیم زیرا از زیرساخت ها و شرایط زمین شناسی آن اطلاع داریم.
 
اخبار اقتصادی   - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
دو شرکت نفتی ایران ازفهرست تحریم ها خارج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت یک شرکت نفتی روسیه به ایران



اخبار,اخبار اقتصادی , تحریم های ایران

وی همچنین مشارکت در پروژه اناران را اولویت اول لوک اویل خواند و البته تاکید کرد که این شرکت به حضور در سایر پروژه های نفتی ایران نیز علاقه مند است.

شرکت نفتی لوک اویل روسیه که به دلیل تحریم، فعالیت در پروژه های نفتی ایران را متوقف کرده بود، مجددا دفتر خود در ایران را بازگشایی کرد.

به گزارش ایرنا، لوک اویل روسیه پیش از این در اکتشاف میدان نفتی اناران در غرب ایران، فعالیت داشت و قرار بود که توسعه این میدان را نیز دنبال کند که با اعمال تحریم ها، از مشارکت در این طرح صرف نظر کرده بود.

راویل مگانوف معاون رئیس شرکت لوک اویل در خصوص از سرگیری فعالیت ها در ایران، اعلام کرده است: این شرکت روس، دفتر نمایندگی خود در ایران را بازگشایی کرده است.

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم تا بعد از لغو کامل تحریم ها علیه ایران در پروژه های این کشور مشارکت کنیم.

وی همچنین مشارکت در پروژه اناران را اولویت اول لوک اویل خواند و البته تاکید کرد که این شرکت به حضور در سایر پروژه های نفتی ایران نیز علاقه مند است.

معاون لوک اویل در این خصوص توضیح داد: ما در حال مطالعه داده های زمین شناسی سایر پروژه های ایران نیز هستیم.

میدان نفتی اناران در مرز ایران و عراق قرار دارد و شرکت لوک اویل از سال ٢٠٠٣ کار روی این میدان را آغاز اما با اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران، این شرکت روس نیز فعالیت های خود در ایران را متوقف کرد.

واجیت علی اکبروف رئیس لوک اویل هم در نوامبر ٢٠١٤ گفته بود که این شرکت قصد دارد تا در صورت امکان و لغو تحریم ها به ایران بازگردد.

علی اکبروف افزود: در زمان حضور ما در ایران، ما میدان نفتی اناران را در مرز ایران و عراق کشف کردیم و هم اکنون به همراه یک شرکت نروژی علاقه داریم تا به این ذخیره نفتی بازگردیم زیرا از زیرساخت ها و شرایط زمین شناسی آن اطلاع داریم.

 

اخبار اقتصادی - ایرنا