اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک سه‌ گانه دیگر برای «سریع و خشمگین»


به نظر می رسد دست اندركاران تهیه مجموعه پرطرفدار «سریع و خشمگین» یك سه گانه دیگر از این مجموعه را جلوی دوربین ببرند.

بانی فیلم آنلاین: به نظر می رسد دست اندركاران تهیه مجموعه پرطرفدار «سریع و خشمگین» یك سه گانه دیگر از این مجموعه را جلوی دوربین ببرند.

درگذشت نابهنگام پل واكر تغییری بزرگ در مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» به وجود آورد. وقتی فیلم «خشمگین 7» به پایان رسید، تمام شخصیت‌های فیلم اعلام كردند كه با غیاب برایان او كانر همه چیز متفاوت خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد كه قرار است این مجموعه یك داستان فراگیر دیگر هم تعریف كند و كار خود را برای همیشه به پایان ببرد.

وین دیزل چهره این مجموعه و بازیگر محبوب در بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوك خود به این نكته اشاره كرد كه مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» بعد از یك سه‌گانه دیگر به پایان خواهد رسید. او نوشت: «یونیورسال با من خیلی خوب بوده و به بینشی كه داشتیم اعتماد داشته... آن‌ها مثل خانواده بوده‌اند... من به این استودیو قول دادم یك سه‌گانه دیگر هم تحویل می‌دهم تا مجموعه را به پایان برسد».

یک سه‌ گانه دیگر برای «سریع و خشمگین»

این بیانیه مسلما روحیه كل این مجموعه را نشان می‌دهد. خانواده همیشه یكی از عناصر مركزی موضوعی این فیلم‌ها بوده و پست دیزل هم این ایده را تقویت می‌كند كه او رابطه كاری بسیار نزدیكی با یونیورسال دارد و به این ترتیب می‌تواند یك سه‌گانه فوق‌العاده دیگر بسازد تا این مجموعه را به پایان ببرد. فیلم «خشمگین 7» جهانی جدید از جاسوسی و ماجراجویی‌های بین‌المللی را به تیم معرفی كرد كه سرمایه بیشتر آن را هم شخصیت آقای هیچ‌كس با بازی كرت راسل تامین كرد، بنابراین این سه‌گانه پایانی می‌تواند به راحتی از همان الگویی كه آخرین فیلم پل واكر به حركت انداخت، استفاده كند و آن را ادامه دهد.

هنوز جزییات زیادی راجع به سه‌گانه آخر مشخص نیست. دیزل هنوز حرفی از كارگردان فیلم هشتم نزده، اما تایید شده كه داستان فیلم عموما در نیویورك رخ می‌دهد و شامل بازگشت شخصیت دكارد شاو با بازی جیسون استاتهام خواهد شد.

مسلما دانستن اینكه مجموعه قرار است به پایان برسد مزایای خود را هم دارد. این به «سریع و خشمگین» فرصتی می‌دهد تا خطرهای تهدیدكننده اعضای گروه را افزایش دهد. تا حالا، مرگ موضوعی بوده كه تقریبا میان شخصیت‌های اصلی فیلم وجود نداشته. حتی شخصیت واكر هم با وجود درگذشت او «بازنشسته» شد و شخصیت لتی میشل رودریگز هم كه ظاهر كشته شده بود، در فیلم بعدی با حافظه پاك شده برگشت. با این دانش كه مجموعه قرار است تمام شود، یونیورسال و تیم خلاق سازنده سه‌گانه نهایی می‌تواند ریسك‌ها را بالاتر ببرد تا خطر مرگ هر یك از شخصیت‌ها وجود داشته باشد.

خداحافظی با «سریع و خشمگین» پایان یك دوران به یادماندنی خواهد بود. این مجموعه از سال 2001 آغاز شد و طی 15 سال گذشته به طور مداوم ادامه داشته است. فیلم «سریع 8» از مدتی پیش اعلام شد روز چهاردهم آوریل 2017 اكران خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دانلود فیلم سریع و خشمگین 9 - حماسه سریع 2021 (دوبله) - F9 - The Fast Saga

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه‌گانه‌های گرم و گوارا


در قدیم نوشیدنی‌هایی مرسوم بود كه اغلب با عنوان دم‌جوش‌ها شناخته می‌شوند.