اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک زائر فوتی زنده شد!


سازمان حج زیارت اسامی ۴ زائر مفقودی که پیدا شده اند را اعلام کرد. همچنین فهرست جان باختگان فاجعه منا با خارج شدن یک اسم، اصلاح شد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان حج زیارت اسامی ۴ زائر مفقودی که پیدا شده اند را اعلام کرد. همچنین فهرست جان باختگان فاجعه منا با خارج شدن یک اسم، اصلاح شد.

۲ نفر از زائران مفقودشده حادثه منا هم اکنون به کاروان های خود برگشته اند و ٢ نَفَر دیگر نیز مجروح و در بیمارستان های سعودی پیدا شدند.

محمدمهدی اکبرزاده تهمتن از کاروان 30028 و هاجر قاسمی از کاروان 12012 که پیشتر نام آنها در فهرست مفقودشدگان حادثه جمرات بود، امروز به کاروان های خود برگشتند.

همچنین محسن فلاحی از کاروان 13077 و صفر جان بزرگی از کاروان 29012 نیز که در میان مفقودین حادثه منا بودند در حال حاضر در بیمارستان های سعودی بستری و تحت درمان هستند.

این سازمان پیشتر نام "انامحمد کر" از کاروان 38002 را در فهرست مفقودین حادثه جمرات قرار داده بود که اعلام کرد؛ این زائر به به کاروان خود برگشته است.


ویدیو مرتبط :
کدام کنسول در 15 فوتی زمین زنده می ماند، PS4 یا Xbox On

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نام ۵ زائر ایرانی مفقودی که تازه پیدا شدند/ یکی از جانباختگان،‌ زنده و سالم پیدا شد



اخبار,اخبار اجتماعی,حادثه منا

سازمان حج و زیارت نام ۵ زائری که در لیست مفقودی‌ها بودند و اکنون پیدا شدند را اعلام کرد.

2نفر از زائران مفقودی حادثه منا به کاروان های خود برگشته و 2 نفر از آنان نیز مجروحند و در بیمارستان های سعودی پیدا شدند همچنین یک زائر که در لیست فوتی ها بود امروز به کاروان خود بازگشت.

آقای محمدمهدی اکبرزاده تهمتن از کاروان 30028 ، خانم هاجر قاسمی از کاروان 12012 که پیشتر نام آنها در لیست مفقودین حادثه جمرات بود، امروز به کاروان های خود برگشتند.

همچنین آقای محسن فلاحی از کاروان 13077 و آقای صفر جان بزرگی از کاروان 29012 نیز که در میان مفقودین حادثه منا بودند در حال حاضر در بیمارستان های سعودی بستری و تحت درمان هستند.

در ضمن آقای انامحمد کر از کاروان 38002 که تا امروز در لیست جان باختگان حادثه بود، امروز به کاروان خود برگشت.

اخبار اجتماعی - خبر آنلاین