اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک روزنامه اسرائیلی: رهبر ایران اسرائیل را وحشی تر از تروریست ها خواند


تایمز اسرائیل در خبری به بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت که در آن فلسطینیان قربانی 60 سال تروریسم معرفی شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: تایمز اسرائیل در خبری به بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی پرداخت که در آن فلسطینیان قربانی 60 سال تروریسم معرفی شده‌اند.

نشریه تایمز اسرائیل در خبری به بازتاب نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب پرداخته است. با توجه به اشاره رهبر انقلاب به موضوع فلسطین و رژیم صهیونیستی بازتاب این نامه توسط نشریه مذکور از اهمیت زیادی برخوردار است.

تایمز اسرائیل در خبری نوشت: رهبر انقلاب روز یکشنبه اسرائیل را به ارتکاب بدترین نوع تروریسم برای 60 سال متهم کرد و این نوع تروریسم را بسیار وحشیانه‌تر از حملات تروریستی پاریس دانست.

در بخش دیگری از این خبر آمده است: رهبر ایران در نامه خود خطاب به جوانان غرب در ارتباط با حملات پاریس اعلام کرد که هیچ خشونتی بیرحمانه تر از ساخت‌و سازهای اسرائیل نیست.

به گفته این نشریه رهبر انقلاب دولت یهود را به تروریسم دولتی و تلاش روزمره آنان برای تخریب منازل فلسطینیان متهم کرده است.

در بخش دیگری از این خبر آمده است که مقام معظم رهبری تیراندازی سربازان اسرائیلی به معترضان فلسطینی را نوعی تروریسم برشمرده است.


ویدیو مرتبط :
وقتی بی بی سی رهبر تروریست های داعش را(اقا) می خواند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری دو اسرائیلی در مورد نقش اسرائیل در ترورهای دانشمندان هسته ایران



افشاگری دو اسرائیلی در مورد نقش اسرائیل در ترورهای دانشمندان هسته ایران

"جنگ مخفی" اسرائیل علیه ایران با واحد ویژه عملیاتی "کایدون" / حمله به دانشمندان هسته ای با دستور مستقیم نخست وزیر اسرائیل

دو روزنامه‌نگار در کتاب تحقیقی خود نشان‌ می‌دهند مأموران واحد کایدون پس از گذراندن آموزش‌های ویژه، با در اختیار داشتن مدارک جعلی به طور آزادانه در ایران در تردد بوده‌اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 انتخاب: دو روزنامه‌نگار اسرائیلی به تازگی با انتشار کتابی اعتراف کرده اند که ترورهای اخیر دانشمندان هسته ای ایران، کار جاسوسان تعلیم‌دیده موساد بوده و حتی «دستور اجرای آن به طور مستقیم از سوی نخست‌وزیر اسرائیل داده می‌شود.»

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ دن راویو، خبرنگار شبکه سی بی اس در اسرائیل و یوسی ملمن، از روزنامه‌نگاران شناخته‌شده‌ی اسرائیلی در کتاب خود نوشته‌اند که سازمان موساد یک واحد ویژه عملیاتی مخفی را با نام "کایدون" (سرنیزه در زبان عبری) در ایران اداره می‌کند.

این واحد که در اصل بخشی از سازمان موساد است، وظیفه عملیات‌های ترور و آدم‌ربایی را در درجات بالای امنیتی بر عهده دارد و از دیگر بخش‌های موساد جداست. بسیاری از مأموران واحد کایدون به دلیل استرس‌های شدید روانی و جسمی ناشی از ماهیت این کار تنها چند سال را در این واحد دوام می‌آورند.

 

در این کتاب که عنوان "Spies Against Armageddon: Inside Israel’s Secret Wars" را بر روی‌ جلد خود دارد، آمده است که جاسوسانی که برای اجرای ترورها به کار گرفته می‌شوند، اهل کشورهای عربی یا ایران هستند و بر خلاف تصور بسیاری، موساد از جاسوسان محلی برای اجرای عملیات ترور و آدم‌ربائی استفاده نمی‌کند.

 

دو روزنامه‌نگار در کتاب تحقیقی خود نشان‌ می‌دهند مأموران واحد کایدون پس از گذراندن آموزش‌های ویژه، با در اختیار داشتن مدارک جعلی به طور آزادانه در ایران در تردد بوده‌اند.

دن راویو، یکی از نویسندگان می‌افزاید: «چنین مأموریت‌هایی با توجه به حساسیت‌بالا به قاتل‌های خارجی سپرده نمی‌شوند، بلکه هدایت تمامی عملیات در دست موساد است و دستور اجرای آن به طور مستقیم از سوی نخست‌وزیر اسرائیل داده می‌شود.

آن‌گونه که در این کتاب نقل شده‌، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بخشی از "جنگ مخفی" اسرائیل بر ضد برنامه‌های هسته‌ای ایران است. تل‌آویو همچنین در جدیدترین حمله سایبری به تأسیسات هسته‌ای ایران دست داشته است./انتخاب