اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک روحانی در فیلم رسوایی مسعود ده نمكی


شمارش معکوس جشنواره فیلم فجر آغاز شده است. در حالی كه تنها دو ماه به سی امین دوره جشنواره فیلم فجر باقی مانده، آغاز نشدن فیلمبرداری برخی آثاری كه پیش بینی می شد پس از طی شدن مراحل تولید و تدوین، از فیلم های مهم این دوره باشند محل سوال است.

شمارش معکوس جشنواره فیلم فجر آغاز شده است. در حالی كه تنها دو ماه به سی امین دوره جشنواره فیلم فجر باقی مانده، آغاز نشدن فیلمبرداری برخی آثاری كه پیش بینی می شد پس از طی شدن مراحل تولید و تدوین، از فیلم های مهم این دوره باشند محل سوال است.

یكی از این فیلم ها كه چند ماهی است پروانه ساختش صادر شده اما فیلمبرداری اش آغاز نشده و حتی خبری از اعلام بازیگران و عواملش نیست فیلم رسوایی مسعود ده نمكی است.

ده‌نمکی به كافه سینما گفت که برای ساخت رسوایی شاید مجبور باشد لوکیشن فیلم را به تاجیكستان منتقل كند. اتفاقی که پیش از این برای خیابان های آرام كمال تبریزی هم افتاده بود و با انتقال لوكیشن ها به ارمنستان مجوز ساخت‌اش صادر شد.

 ده نمكی در این مورد گفت: مشكلاتی برای پروژه ایجاد شده است. بعضی جاها حساسیت هایی نسبت به این فیلم نشان داده اند. در حال حل این مشكلات هستیم. اگر این مشكلات باقی باشد لوكیشن فیلم به خارج كشور منتقل خواهد شد. ده نمكی در ادامه درباره مضمون فیلم، اخبار جدیدی به كافه سینما داد: كاراكتر اصلی فیلم یك روحانی است. فیلم مضمون اجتماعی اخلاقی دارد. قصه...



ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم رسوایی ساخته مسعود ده نمکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اكبر عبدی، روحانی فیلم "رسوایی" ده‌نمکی شد:"



فیلم رسوایی, بازیگران فیلم رسوایی, اکبر عبدی در فیلم رسوایی

 

كافه سینما- در حالی كه در هفته های گذشته خبر های زیادی در مورد انتخاب نقش روحانی فیلم رسوایی منتشر شده بود، اخبار رسیده به كافه سینما حاكی از این است كه  اكبر عبدی این نقش را ایفا خواهد كرد.

 

به گزارش كافه سینما فیلبرداری رسوایی چند روزی است كه آغاز شده و با انتخاب عبدی یك بار دیگر این بازیگر، سال‌ها بعد از فیلم "مادر" مرحوم علی حاتمی، در یك نقش جدی ایفای نقش خواهد كرد. این در حالی است كه در هفته های گذشته چهره های متعددی برای این نقش تست گریم شدند اما ده نمكی هیچ كدام را برای این نقش انتخاب نكرد.

 

این نخستین نقش آفرینی اكبر عبدی در نقش یك روحانی است. پیش از این‌ انتظار می‌رفت که شریفی‌نیا که سابقه بازی در چنین نقش‌هایی را دارد، این کاراکتر را بازی کند که این اتفاق نیفتاد.

 

نقش زن اصلی این فیلم را الناز شاكردوست ایفا می كند. ده نمكی پیش از این اعلام كرده بود فیلم تازه اش بر خلاف سه گانه اخراجی ها یك فیلم جدی و "معناگرا"ست. ده نمكی چندی قبل و در حالی كه مشكلاتی برای ساخت رسوایی ایجاد شده بود، درباره این فیلم به كافه سینما گفت: کاراکتر اصلی فیلم یک روحانی است. فیلم مضمون اجتماعی اخلاقی دارد. یک جور تازگی دارد که تا به حال تکرار نشده و البته برگرفته از واقعیت هایی است که وجود دارد. فیلم ۳ بازیگر اصلی و ۱۰-۱۵ بازیگر فرعی دارد. سعی داریم حساسیت ها را طوری کم کنیم که به روایت قصه لطمه ای وارد نشود.

 

پیش از این اعلام شده بود که دو بازیگر اخراجی‌ها، در این فیلم همراه مسعود ده‌نمکی خواهند بود.

 

عوامل فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: مسعود ده نمکی.طراح صحنه و لباس:مجید میر فخرایی.طراح گریم امیر اسکندری.مدیر فیلم برداری فرشاد گلسفیدی. صدا بردار محمود خرسند.مدیر تولید مجتبی امینی.دستیار اول کارگردان نور الدین گودرزی.مدیر برنامه ریزی فروزان جلالی.مدیر تدارکات علی رضا همت.عکاس بابک برزویه.منشی صحنه شیدا یوسفی

 

بازیگران رسوایی عبارتند از:

الناز شاکر دوست.کامران تفتی.مریم کاویانی.مجید مشیری.اسماعیل خلج.امیر نوری.محبوبه بیات .تینا آخوند تبار.ارسلان قاسمی.ابوالفضل همراه.آرزو افشا.مهسا کامیابی. مجید شهریاری.اسد الله یکتا.فرامرز روشنایی .فریبا ترکاشوند .یوسف قربانی .مختار سائقی.مجتبی امینی .کمال سید محسن. َ... / كافه سینما