اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک رقاص کاندیدای انتخابات مجلس بحرین



اخبار,اخباربین الملل,انتخابات مجلس


 اخبار بین الملل -   یک رقاص کاندیدای انتخابات مجلس بحرین

انتخابات مجلس بحرین كه قرار است ماه آینده برگزار شود، توسط انقلابیون تحریم شده و همین امر موجب گردیده به جای افراد معتبر، رقاص‌ها و افراد بیسواد كاندیدای ورود به مجلس شوند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس بحرین، خود را برای ورود یك رقاص به این مجلس آماده می‌كند. به گزارش پایگاه خبری العربیه، حسن بوجندل، كاندیدای انتخابات مجلس بحرین كه در رسانه‌ها به كاندیدای رقاص معروف شده و به عنوان رقاص در شبكه ماهواره‌ای "وناسه" كار می‌كند، گفت: تلاش می‌كنم برنامه انتخابی خود را براساس حمایت از هنر رقص و گسترش آن در كشورهای منطقه مطرح نمایم.

این رقاص افزوده است: درصورتی كه نماینده مجلس شود تلاش خواهد كرد در همه خانه‌ها دیش ماهواره نصب كند تا تماشای شبكه‌های رقص كه قصد راه‌اندازی آنها را با بهترین كیفیت دارد، برای همه فراهم شود. انتخابات مجلس بحرین كه قرار است ماه آینده برگزار شود، توسط انقلابیون تحریم شده و همین امر موجب گردیده به جای افراد معتبر، رقاص‌ها و افراد بیسواد كاندیدای ورود به مجلس شوند.

 تعدادی از داوطلبان ورود به مجلس بحرین، هنگام ثبت نام از قضات ناظر بر كمیته انتخاب می‌خواستند در پر كردن پرسش نامه‌های ویژه كاندیداها آنها را كمك كنند! 

 

 اخبار بین الملل  - روزنامه جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
ابراهیم تاتلیسس کاندیدای انتخابات مجلس ترکیه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن هاشمی: اگر مورد تایید مردم و فعالین سیاسی باشم، در شرایط حساس فعلی کاندیدای انتخابات مجلس می شوم



اخبار,اخبار سیاسی,انتخابات مجلس

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد در غرفه «انتخاب» حضور پیدا کرد.

هاشمی همچنین با حضور در نشست خبری، به سئوالات خبرنگار «انتخاب» پاسخ داد.

وی در مورد احتمال کاندیداتوری خود در مجلس گفت: اگر بنده مورد تایید مردم و فعالین سیاسی باشم، در شرایط حساس کنونی حضور پیدا می کنم.

هاشمی در پاسخ به سئوال دیگر «انتخاب» در مورد حملات اخیر به آیت الله هاشمی گفت: این رفتارها مکررا تکرار شده است، اگر مبنا بر انتقاد باشد، ما پذیرای هرگونه نقدی هستیم، ولی متاسفانه برخی توهین و تهمت را به نام نقد مطرح می کنند که این قابل قبول نیست.

وی همچنین با اشاره به وضعیت برادرش گفت: رایزنی های لاززم برای پخش تلویزیونی محاکمه مهدی از رسانه ها انجام شده، امیدواریم هرچه سریعتر موافقت کنند تا شراط وی مشخص شود.

 

اخبار سیاسی - انتخاب