اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک دختر شش ساله مورد تجاوز قرار گرفت



اخبار حوادث - یک دختر شش ساله در هند مورد تجاوز قرار گرفت

نا آرامی ها در شهر بنگلور واقع در جنوب هند ،به  واسطه ی تجاوز 2 تن از اعضای هیت مدیره مدرسه ای در این شهر تشدید شده است.

پس از آن که پدر و مادر کودک مورد تجاوز از این حوادثه آگاه شدند به مدرسه رفته و اقدام به شکستن شیشه ها و درب های مدرسه کردند.

به گزارش«تیک» و به نقل از رویترز، به گفته مقامات هندی این کودک در بیمارستان مراحل درمان خود را طی می کند و پلیس نیز پیگیر ماجرا است. پاوار معاون رئیس پلیس شهرستان بنگلور در این باره گفته است در دو ماه گذشته 14 مورد دیگر از این تجاوز ها رخ داده و پلیس همچنان در حال بررسی و در این راه  تمام جوانب را در نظر دارد.

پدر و مادر کودک مورد تجاوز ، مسئولین مدرسه را متهم دانسته و خواستار مجازات آنها شدند. «والدین کودک 6 ساله گفتند: که ما از زمان اطلاع از ماجرا در محل حادثه حضور داشته ایم و بسیار نگران هستیم. صاحب مدرسه به ما قول داده که در مسیر تحقیقات و مجازات عاملین این حادثه ما را یاری دهد.»

در دسامبر سال 2012 نیز تظاهرات گستره ای به دلیل تجاوز به یک زن 23 ساله در اتوبوس رخ داد که موجب تصویب قوانین سخت گیرانه ای برای جلوگیری از وقوع این حوادث گردید.

جنایات جنسی در هند با جمعیت 1،2 میلیاردی  در تمام شهرستان های این کشور رخ میدهد. بر اساس گزارشات پلیس دهلی نو دارای بالاترین تعداد جنایات جنسی در میان شهرهای هند است و به طور میانگین هر 18 ساعت یک گزارش مبنی بر تجاوز به پلیس داده میشود.
اخبار حوادث - تیک

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز به دختر 8 ساله خود و ازدواج با او!!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز‌های وحشیانه به دختر یتیم/ دختر 12 ساله به دلیل آسیب‌ شدید روانی در اختیار روانپزشکان قرار گرفت



اخبار,اخبار حوادث , تجاوز جنسی

 

بیمار روانی 60 ساله به خاطر تجاوز به دختر 12 ساله بعد از تجاوز های پی در پی متهم و محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگارن، "والتر جانسون" 60 ساله به دختر 12 ساله ای که پدر و مادرش را سال گذشته از دست داده و آنها دخترشان را به این مرد که از دوستان خانوادگی آنها بود سپرده بودند که سابقه چندین تجاوز جنسی داشت.
 
روز بعد از عید سال نو میلادی مشخص شد که دختر 12 ساله یتیم، بار دار است.
 
طبق گفته های پلیس ، " جانسون " زمانی که دختر را به درمانگاه برده بود و در آنجا مشخص شد او بار دار است ، پا به فرار گذاشت.
 
او سپس با پلیس تماس گرفت و آنها را  تهدید کرد که اگر او را تعقیب کنند، خودش را می کشد.
 
جانسون سرانجام هفته گذشته توسط پلیس ایالت فلوریدا ،آمریکا دستگیر و به 3 فقره جرم شامل حمله های جنسی متجاوزانه به دختر 12 ساله متهم شد.
 
جانسون در دادگاه هرگونه تجاوز جنسی را به دختر 12 ساله انکار  و ادعا کرد  که او از بیماری روانی شیزوفرنی و بیماری 2 شخصیتی رنج می برد.
 
همچنین او در دادگاه ادعا کرد که مدتهاست درمان و داروهای خود را متوقف کرده است .
 
یکی از بستگان قربانی دختر 12 ساله به خبرگزاری  گفت : جانسون یکی از دوستان خانوادگی والدین این دختر بود که سالها با خانواده آنها رفت و آمد داشت و والدینش به این مرد اعتماد داشتند .او در گذشته مرد خوب و سالمی بود اما کسی نمی داند چرا او ناگهان تا این حد تغییر کرد و فرد دیگری شد.این دختر تنها 12 سال دارد و این سن بسیار پایینی است اما با وجود این نوزادی درون اوست . او در شرایط بسیار سختی به سر می برد و کاملا گیج است .
 
به دستور دادگاه برای دختر قربانی 12 ساله  به خاطر آسیب روانی شدیدی که در اثر این تجاوز ها و باردارشدنش متحمل شده  ، جلسات مشاوره روانشناسی گذاشته شده است .
 
محاکمه این بیمار روانی 60 ساله همچنان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگارن