اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک خبر خوب برای پرسپولیسی ها


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:« با جدیت و تلاش کادر پزشکی اولادی و نوروزی به دیدار با استقلال خواهند رسید.»

دکتر چشمه‌سری در خصوص وضعیت مهرداد اولادی و نارضایتی او از درمانش گفت:« با توجه به اینکه خودمان کلینک و فیزیوتراپ داریم به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنیم برای رفع مصدومیتش نزد پزشک دیگری برود.

اولادی با من تماس گرفت و به مدت 2 روز است که او را زیر نظر گرفته‌ایم. وی روزانه دو نوبت فیزیوتراپی می‌کند و شرایطش بهتر است. مطمئن باشید او را به دیدار روز 25 شهریور برابر استقلال می‌رسانیم مگر که اتفاق غیر قابل پیش بیفتد.»

پزشک پرسپولیس در خصوص وضعیت هادی نوروزی گفت:«با تزریقی که روی پای او شده 70 درصد از از ورم پای این بازیکن خوابیده و به نظر می‌رسد نوروزی نیز برای حضور در دربی مشکلی نداشته باشد.»

چشمه سری در پایان در خصوص وحید هاشمیان گفت:« این بازیکن مشکلی ندارد و 70 درصد دست او جوش خورده است. وی فقط منتظر است با جوش خوردن صد در صد آتل دست خود باز کند. هاشمیان برای بازی‌های بعدی مشکل خاصی ندارد.»

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
1 خبر بد T_T و یه خبر خوب ^_^ خدافظ:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر «خوب، بد، زشت» برای پرسپولیسی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خبر «خوب، بد، زشت» برای پرسپولیسی‌ها

با توجه به وضعیت پرسپولیس در جدول و هم‌چنین بازی‌های ناامیدکننده تیم دایی نمی‌دانیم چه اسمی باید روی این خبر بگذاریم اما هر چه هست از باشگاه پرسپولیس خبری به بانک ورزش مخابره شده مبنی بر اینکه علی دایی به هیچ‌عنوان قصد ندارد استعفا بدهد.

این خبر را از زوایای گوناگون می‌توان مورد بررسی قرار داد:
خوب: هنوز هستند هوادارانی که فکر می‌کنند تنها کسی که می‌تواند سر و سامانی به پرسپولیس بدهد علی دایی است. این گروه برای حرف خود یک دلیل غیرفنی دارند؛ شهریار تنها کسی است که می‌تواند جلوی حاشیه‌سازی پیشکسوتان این تیم را بگیرد و تحرکات روی سکوها و اطراف باشگاه را خنثی کند.

بد: این خبر برای بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس «بد» تلقی می‌شود. نتایج و شیوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که خیلی سخت می‌توان از تیم دایی راضی بود. شاید به همین بود که در یکی از معدود بازی‌های پرسپولیس، هواداران این تیم تمایل به شکست پرسپولیس برابر پدیده داشتند تا با برکناری دایی، مربی مطرحی روی کار بیاید و این تیم را از وضعیت اسفبار فعلی نجات بدهد.

زشت:علی دایی در صورت استعفا مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان را از دست می‌دهد و این قطعا با روحیات شهریار منافات دارد. این خبر از آن جهت زشت تلقی می‌شود که پافشاری دایی برای ماندن در پرسپولیس را بی‌ارتباط با از دست دادن 4 میلیارد تومان ندانیم.
اخبار ورزشی - بانک ورزش