اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک حادثه شرم آور در جامعه پزشکی؛ اینستاگرام بازی با بدن بیمار+عکس



دکتری جوان عکس مریض اورژانسی اش را از سرِ خوشی در اینستایش آپلود کرده و با همکارهایش در مورد کِیس حرف می زنند.

به گزارش پارسینه، در اینستاگرام می چرخی. عکسی نظرت را جلب می کند.. عکس نیم تنه خونی مردی. اول فکر می کنی یک فاجعه دیگر در خاورمیانه.. بعد می فهمی اتفاق خیلی نزدیک تر از اینهاست. فاجعه برای سوژه این عکس -که خودکشیِ ناموفقی داشته - اتفاق نیفتاده. فاجعه را زمانی حس می کنی که هشتگ ها و کامنتهای زیر عکس را می خوانی.

داستان این است: دکتری جوان عکس مریض اورژانسی اش را از سرِ خوشی در اینستایش آپلود کرده و با همکارهایش در مورد کِیس حرف می زنند.

 

اخبار,اخباراجتماعی, فضای مجازی


حتما هیجان انگیز و خنده دارو "لایک خور"است: تن مرد جوانی که خودش را بطرز ناجوری زخمی کرده.

گرسنه اند. گرسنگی ای که فقط با تحقیر از بین می رود. گرسنگی روحی که دارد از زجر انسان لذت می برد... کامنت گذاران- دکتر و همکارهایش- به مریض فحش ناموسی می دهندو اورا خرو ...خل اعظم می خوانند، تحقیرش می کنند، مشکلش را با متلک و شیرین زبانی و شوخیهای جنسی به هم شرح و بسط می دهند و آخر هر جمله یک اسمایلی ِ چشمک و چند اسمایلی قهقهه تایپ می کنند. زمانی که اخلاق ، اخلاق حرفه ای فقط یک جوک مسخره است : " سویساید؟!! دلم هوای این مریضا رو کرده ....اعظم !!"

خودت را میبینی که زجر کشیده و درمانده افتاده ای زیر دستشان. وقتی حتی آنقدر تمرکز نداشتی که خودت را کامل ناکار کنی. به تو می خندند. به هم چشمک می زنند و به تو می خندند. به تن رنجور زشتت، به تتوهای "مبتکرانه" و مسخره ات. به سیگار کشیدنت ، فقرت ، به حال خراب روحی و جسمی ات می خندند.. و سر آخر یکی شان کامنت میگذارد که :" ایییی ملت روانی ان. تمیز بمیرین دیگه !"

به زجر تو می خندند و "حال " می کنند آنانکه بهشان پناه برده ای. از این ترسناک تر؟


 اخبار  اجتماعی  -  پارسینه 


ویدیو مرتبط :
هدف شرم آور مسئولین آپارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه شرم آور در جامعه پزشکی ایران +عکس


در اینستاگرام می چرخی. عكسی نظرت را جلب می كند.. عكس نیم تنه خونی مردی. اول فكر می كنی یك فاجعه دیگر در خاورمیانه. بعد می فهمی اتفاق خیلی نزدیك تر از اینهاست.

پارسینه: در اینستاگرام می چرخی. عكسی نظرت را جلب می كند.. عكس نیم تنه خونی مردی. اول فكر می كنی یك فاجعه دیگر در خاورمیانه. بعد می فهمی اتفاق خیلی نزدیك تر از اینهاست.

فاجعه برای سوژه این عكس -كه خودكشیِ ناموفقی داشته - اتفاق نیفتاده. فاجعه را زمانی حس می كنی كه هشتگ ها و كامنتهای زیر عكس را می خوانی.

داستان این است: دكتری جوان عكس مریض اورژانسی اش را از سرِ خوشی در اینستایش آپلود كرده و با همكارهایش در مورد كِیس حرف می زنند.

هشدار: دیدن تصویر به کودکان و بیماران توصیه نمی شود

حادثه شرم آور در جامعه پزشکی +عکس

حتما هیجان انگیز و خنده دارو "لایك خور"است: تن مرد جوانی كه خودش را بطرز ناجوری زخمی كرده.

گرسنه اند. گرسنگی ای كه فقط با تحقیر از بین می رود. گرسنگی روحی كه دارد از زجر انسان لذت می برد... كامنت گذاران- دكتر و همكارهایش- به مریض فحش ناموسی می دهندو اورا خرو ...خل اعظم می خوانند، تحقیرش می كنند، مشكلش را با متلك و شیرین زبانی و شوخیهای جنسی به هم شرح و بسط می دهند و آخر هر جمله یك اسمایلی ِ چشمك و چند اسمایلی قهقهه تایپ می كنند. زمانی كه اخلاق ، اخلاق حرفه ای فقط یك جوك مسخره است : " سویساید؟!! دلم هوای این مریضا رو كرده ....اعظم !!"

خودت را میبینی كه زجر كشیده و درمانده افتاده ای زیر دستشان. وقتی حتی آنقدر تمركز نداشتی كه خودت را كامل ناكار كنی. به تو می خندند. به هم چشمك می زنند و به تو می خندند. به تن رنجور زشتت، به تتوهای "مبتكرانه" و مسخره ات. به سیگار كشیدنت ، فقرت ، به حال خراب روحی و جسمی ات می خندند.. و سر آخر یكی شان كامنت میگذارد كه :" ایییی ملت روانی ان. تمیز بمیرین دیگه !"

به زجر تو می خندند و "حال " می كنند آنانكه بهشان پناه برده ای. از این ترسناك تر؟