اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک تصادف بی‌سابقه در انگلیس / عکس


شاهدان عینی می‌گویند، چندین خودرو در پی این اتفاق آتش گرفتند و تا ساعاتی پس از تصادف، آتش‌سوزی خودروها ادامه داشت؛ این تصادف، شدیدترین تصادف در منطقه سامرست انگلستان توصیف شده است.

در تصادف مرگبار (برخورد 34 خودرو با یکدیگر) در جنوب غربی انگلستان که ساعت هشت و نیم شب به وقت محلی در اتوبان ام ـ پنج رخ داد و در بیست سال اخیر در این کشور بی‌سابقه بوده است ـ دست‌کم هفت نفر کشته و بیش از پنجاه نفر حادثه مجروح شده‌اند.

پلیس این کشور اعلام کرده است که بخش‌هایی از این اتوبان در هر دو جهت، دست‌کم تا صبح یکشنبه بسته خواهد ماند. این در حالی است که دلیل اصلی این تصادف هنوز اعلام نشده است، ولی گفته می‌شود، ممکن است باران شدید و مه غلیظ، دلیل این تصادف باشد.


ویدیو مرتبط :
دستپاچگی بی سابقه مقامات انگلیس از تهدید امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروس ملکه انگلیس بچه دار شد! + عکس





عروس ملکه انگلیس بچه دار شد

 


گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پرنس ویلیام و کیت میدلتون که چند روز از مراسم عروسی شان می گذرد، تصمیم گرفته اند یک حیوان را به فرزندی قبول کنند.

 

پایگاه خبری یو اس مگزین گزارش داد که در شرایطی که تنها یک هفته از برگزاری مراسم پر هزینه سلطنتی در انگلیس گذشته است، این زوج سلطنتی از هر فرصتی برای گسترش خانواده خود استفاده می کنند.

 

عروس ملکه انگلیس بچه دار شد

 

این گزارش در ادامه می افزاید: ویلیام و کیت در نظر دارند خود را به پذیرش یک پنگوئن به عنوان فرزند خود مفتخر کنند!

 

این دو که خانه خود را در جزیره آنجلسی در شمال غربی ولز بنا کرده اند، این حیوان را به فرزندی پذیرفته و نام آکورن را برای آن انتخاب کرده اند.

 

عروس ملکه انگلیس بچه دار شد

 

این پنگوئن که به عنوان یک هدیه عروسی به این زوج سلطنتی اهدا شده است، همچنان در کنار هم نوعان خود در باغ وحش خواهد ماند و والدین! او به زودی برای دیدن وی خواهند آمد.

 

در پایان این گزارش آمده است: این پنگوئن خوش شانس از میان ۴۰۰ پنگوئن برای هدیه دادن به پرنس ویلیام و همسرش انتخاب شده است./شبکه خبری برنا