اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک بازیگر پیشکسوت راهی بیمارستان شد


سپند امیر سلیمانی پسر سعید امیر سلیمانی گفت: پدرم به علت حاد شدن مشکل قلبی خود در بیمارستانی در منطقه فرمانیه بستری شد و در آنجا تشخیص دادند که وی به عمل قلب نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سپند امیر سلیمانی پسر سعید امیر سلیمانی گفت: پدرم به علت حاد شدن مشکل قلبی خود در بیمارستانی در منطقه فرمانیه بستری شد و در آنجا تشخیص دادند که وی به عمل قلب نیاز دارد.



وی ادامه داد: در حال حاضر پدرم را برای انجام عمل قلب و قراردادن باتری در قلب وی به بیمارستان عرفان منتقل می‌کنیم تا وی در آنجا مورد جراحی قرار بگیرد.

این بازیگر علت اصلی تشدید مشکل قلبی پدرش را آلودگی هوا عنوان کرد و گفت وضعیت هوا باعث شد بیماری پدرم تشدید شود و این مشکلات برای وی بروز کند.


ویدیو مرتبط :
بازیگر پیشکسوت در آخرین سکانس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر پیشکسوت راهی بیمارستان شد


ولی الله شیراندامی در روز 22 آبان ماه مصادف با روز تاسوعای حسینی به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پیامبران بستری شد.

خبرگزاری مهر: ولی الله شیراندامی در روز 22 آبان ماه مصادف با روز تاسوعای حسینی به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پیامبران بستری شد.

همسر شیراندامی گفت: وضعیت جسمی ولی الله شیراندامی رو به بهبود است و تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.



ولی‌الله شیراندامی، متولد سوم فروردین 1310 در شهر مرو است. او دارای لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و همچنین دارای مدرک درجه یک کارگردانی از وزارت ارشاد اسلامی که معادل دکترا است.

شیراندامی در بیش از 30 نمایش‌، بازیگری و کارگردانی کرده و در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی مانند "اشک تمساح" به کارگردانی احمد نجیب ‌زاده و "مختارنامه" به کارگردانی داوود میرباقری بازی کرده است.