اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک بازیگر زن دیگر به GEM پیوست


ساناز زرین‌مهر هنروری که در آثاری نظیر "ساختمان پزشکان” نقشهای کوتاهی را ایفا کرده بود هم به شبکه ماهواره ای جم پیوست.

سینما ژورنال: ساناز زرین‌مهر هنروری که در آثاری نظیر "ساختمان پزشکان” نقشهای کوتاهی را ایفا کرده بود هم به شبکه ماهواره ای جم پیوست.

پیش از این بازیگرانی نه چندان مطرح نظیر صدف طاهریان، چکامه چمن‌ماه، بهارک صالح‌نیا، مانی کسراییان و رابعه اسکویی نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند.

یک بازیگر زن دیگر به GEM پیوست

ساناز زرین‌مهر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۶ در شهر شیراز است و کار هنری اش را از تئاتر شیراز شروع کرده است. "هشت بهشت” و "تلاقى” دیگر سریالهایی هستند که این هنرور در آنها حضور داشته است.

در صفحه اجتماعی منتسب به این هنرور طی روزهای گذشته عکس‌های مختلفی از وی منتشر شده که نشان می‌دهد وی کشف حجاب کرده و مشغول بازی در خارج از ایران است.

در میان تصاویر منتشرشده توسط این صفحه اجتماعی، عکس‌هایی از ساناز زرین‌مهر در کنار مانی کسراییان دیگر بازیگر مهاجرت کرده از ایران که در آثار شبکه جم نقش آفرینی میکند نیز مشاهده میشود.


ویدیو مرتبط :
اعترافات بازیگر زن: مهمانی شبانه؛ شرط بازیگر شدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن


صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، بازیگرانی که این روزها نام شان را زیاد می شنویم. بازیگران نه چندان مطرحی که با خروج از کشور و انتشار تصویر بی حجاب خود نام شان را بر سر زبان ها انداختند.