اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک بازیگر ادعای صدف طاهریان را تایید کرد


فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون با تایید بخشی از سخنان صدف طاهریان- که به تازگی کشف حجاب کرد و از ایران رفت-یادداشتی منتشر کرد.

پایگاه خبری انتخاب: فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون با تایید بخشی از سخنان صدف طاهریان- که به تازگی کشف حجاب کرد و از ایران رفت-یادداشتی منتشر کرد.

یک بازیگر ادعای صدف طاهریان را تایید کرد

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون با تایید بخشی از سخنان صدف طاهریان- که به تازگی کشف حجاب کرد و از ایران رفت-نوشت:

خانم صدف طاهریان ..حرفهای شما در مورد عده ی زیادی از دست اندرکاران سینمای ما متاسفانه ، متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست! ...اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوشش ات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژه های تلویزیونی افزوده میشه، سیر نمیکردی و باعث خدشه دار شدن تصویر خودت در ذهن مردم عزیزمان نمیشدی ...در اینصورت اکثر هنرمندانی مثل من که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم،کاملا از تو حمایت میکردیم ..اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران شرافتمندانه در مقابل این عده ی ناپاک می ایستیم ، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه ی سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی ،شریف ، پاک و پاکیزه گردد.


ویدیو مرتبط :
بازیگر مرد سرشناس، همبازی صدف طاهریان در شبکه جم شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مرد معروف، همبازی صدف طاهریان در جم!


تی وی پلاس: بازیگر مرد سرشناس، همبازی صدف طاهریان در شبکه جم شد!

وقتی دخترخاله های اینستاگرام، پسر مازراتی سوار را رسوا کردند.

پرویز پرستویی به جرم حمایت از فیتیله ها نقره داغ شد!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.