اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک باربی زنده دیگر کشف شد! +تصاویر



اخبار گوناگون - یک باربی زنده دیگر کشف شد! +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: خانم " لورای لی " یک ژاپنی الاصل ساکن انگلیس است که به خاطر علاقه فراوانش به شخصیت " باربی " خود را تبدیل به یک عروسک زنده کرده است. او که در یک آرایشگاه زنانه کار میکند با استفاده از لنزهای تماسی، مژه مصنوعی و تکنیک های آرایشی با صرف روزانه 4 ساعت زمان خود را به یک باربی زنده تبدیل میکند.

اخبار,اخبار گوناگون,باربی زنده ,عروسک های باربی


او میگوید با تلفیقی از مد ژاپنی و پرنسس صورتی پوش عروسک های باربی ، این چهره عروسکی را انتخاب کرده است. این دختر 21 ساله اضافه میکند با کشیدن خط چشم با فاصله بسیار از پلک واقعی اش و استفاده از حدود 14 مژه مصنوعی مجزا چشمهای درشتی برای خود درست میکند تا بیشتر به یک عروسک شباهت پیدا کند. او میگوید حتی هنگام خروج از منزل برای خریدهای روزمره هم این فرآیند آرایشی را طی میکند و معتقد است

 

این کار نه تنها سخت نیست بلکه برای وی به نوعی تفنن و سرگرمی نیز هست. این اولین مورد از عروسک های زنده نیست . تب تبدیل شدن به یک شخصیت فانتزی مدتهاست که در غرب شدت یافته است و افرادی در کشورهای مختلف با صرف هزینه های چند ده میلیون دلاری خود را به عروسک تبدیل میکنند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,باربی زنده ,عروسک های باربی

 

اخبار,اخبار گوناگون,باربی زنده ,عروسک های باربی

 

اخبار,اخبار گوناگون,باربی زنده ,عروسک های باربی

 

اخبار,اخبار گوناگون,باربی زنده ,عروسک های باربی

اخبار گوناگون - پرداد


ویدیو مرتبط :
تصاویر کشف شده و لو رفته از قبل و بعد از عمل یک میمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که 2 ماه اینجا زنده ماند! (+تصاویر)



اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث 

 


مرد سوئدی لاغر و نیمه یخ زده از خودرویش که زیر برف‌ها مانده بود، جان سالم به در برد.

 

همشهری:خبرگزاری اتریش گزارش داد، این مرد می‌گوید به مدد کیسه خواب و استفاده از برف به عنوان تنها ماده غذایی، توانسته دو ماه در سرمای شدید دوام بیاورد.

 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 

 

آن طور که روزنامه سوئدی وستربوتن - کوریر خبر داده، پلیس او را از خودرو در حالی بیرون کشیده که در یک مسیر فرعی در جنگل زیر حجم انبوهی از برف گیر افتاده بود. گردشگرانی که با اسنوموبیل از این مسیر تردد می‌کردند، به پلیس در این باره خبر داده بودند.

 

این مرد هنگام نجات گفت از 19 دسامبر در خودروی خود زندانی شده بوده، اما این در حالی است که هیچ کس درباره مفقود شدن وی گزارشی به پلیس نداده بود. او به جزییات بیشتری اشاره نکرده است.

 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 

 

یکی از سخنگویان پلیس به شبکه رادیویی SR گفت به خاطر آنکه هیچ اثری از این خودرو به جا نمانده بود، می‌توان اظهارات وی را صحیح قلمداد کرد. این مسیر در تمام طول مدت زمستان برف روبی نشده است.

دمای هوا در منطقه وستربوتن در شمال سوئد در هفته‌های اخیر به 30 درجه زیر صفر رسید. بیمارستانی که این مرد در آن بستری است، از وضع سلامت وی ابراز رضایت کرده است... / hamshahrionline.ir