اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک اشتباه تایپی مطالبه میلیاردی ایجاد کرد



اخبار,اخبار اجتماعی ,شهرداری

 

 اخبار اجتماعی - یک اشتباه تایپی مطالبه میلیاردی ایجاد کرد

شهردار بجنورد گفت: نوشتن یک تبصره اشتباه در قرارداد بین این شهرداری با پیمانکار پروژه پل غیرهمسطح بجنورد 55 میلیارد ریال هزینه اضافی بر دوش شهرداری بجنورد بار کرد.

روح الله براتیان در گفت وگو با ایرنا، اظهار کرد: طبق قرارداد شهرداری با پیمانکار مرتبط، شهرداری موظف شده بود، هزینه های تحمیلی جانبی پروژه را بر اساس تعدیل سال 90 پرداخت کند.
 
وی اضافه کرد: در تایپ، سال تعدیل در متن قرارداد، به جای 90 87 قید شده و از ناحیه همین اشتباه تایپی، پیمانکار بابت این تعدیل 55 میلیارد ریال از شهرداری طلبکار شده که غیرقابل پذیرش است.
 
شهردار بجنورد افزود: پیمانکار نیز به صورت ضمنی این مشکل را قبول کرده، ولی حاضر نیست از خواست خود کوتاه بیاید و به دنبال دریافت تعدیل براساس سال 87 است و شهرداری نیز توان پرداخت این اعتبار را ندارد.
 
براتیان اظهارکرد: با این اختلاف که ناشی از اشتباه تایپی است، علاوه بر اینکه شهرداری باید 55 میلیارد ریال هزینه مالی به پیمانکار بپردازد، پروژه نیز با این اختلاف از چهار ماه قبل تاکنون متوقف مانده است.
 
وی ابراز امیدواری کرد تا با نشست های مداوم با پیمانکار پروژه پل غیرهمسطح شهر بجنورد، این پروژه مرکز استان خراسان شمالی مجددا وارد مرحله اجرایی شود.
 
اجرای پروژه پل غیرهمسطح در چهارراه شهدای بجنورد از مرداد سال 90 آغاز شده و طبق برنامه زمانبندی شهرداری، این طرح می باید در دی ماه سال 92 به اتمام می رسید که از دی ماه سال قبل تاکنون به دلیل اختلاف 130 میلیارد ریالی پیمانکار و شهرداری متوقف شده است.
 اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
مطالبه پشت مطالبه سیاست دشمن است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: اشتباه من خرید بازیکن میلیاردی بود!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رویانیان: اشتباه من خرید بازیکن میلیاردی بود/پنج سال زمان می‌خواهم تا درآمدزایی کنم

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ورزش یک موضوع سیاسی نیست که به صورت محدود به آن پرداخته شود.

در این جلسه فتح اله زاده نیز باید حضور می یافت تا به عنوان یک صاحب نظر به تبادل نظر می پرداخت با اینکه هماهنگی و انسجام تیمی در پرسپولیس خوب است اما هنوز نیاز به توسعه فرهنگی داریم.

وی ادامه داد: اگر استقلال در صدر جدول است آن همه مشکلی را که ما در فصل گذشته و ابتدایی این فصل داشتیم، استقلال نداشته است.

وی افزود: اگر باشگاه پرسپولیس دولتیست سهم آن از دولت به اندازه سهم استقلال بوده است نه بیشتر، متأسفانه اغلب باشگاه های ما دولتی هستند در صورتیکه یک باشگاه حرفه ای باید درآمد زا باشد و وابستگی به دولت اصلاً معنی ندارد من اگر اینجا هستم فقط به نمایندگی از باشگاه ها صحبت می کنم نه نماینده دولت.

رویانیان ادامه داد: به تازگی کی روش اظهار نظرهای جالبی می کند که ما به شوخی می گیریم اما با تعامل تیم ها می توان همین مشکلات را که او مطرح می کند برطرف کنیم.

وی افزود: دو تیم استقلال و پرسپولیس معمولاً 80 درصد ظرفیت تیم ملی را تشکیل می دهند اما فدراسیون در طول سال کمتر از چند جلسه با ما گفتمان دارند بنابراین این عدم هماهنگی بین فدراسیون و تیم ها از سهل انگاری خود فدراسیون سرچشمه می گیرد.

وی اظهار داشت: خواسته های تیم ملی باید خیلی بیش تر از اینها پیش برنده باشد و لیگ باید خود را با تیم ملی همراه کند تمام ضعف های تیم ملی باید درون باشگاه ها حل شود محصول زحمات باشگاه ها در بازی های تیم ملی منعکس می شود پس تعامل باشگاه ها باید بیشتر از این باشد.

رویانیان افزود: فوتبال و باشگاهداری در آن یک صنعت است باید با استفاده از پتانسیل موجود در آن به توسعه فرهنگی و اجتماعی اهمیت بیشتری بدهیم و هواداران در این توسعه نقش اصلی را دارند اقرار می کنم با اینکه یک سال و اندی است که در فوتبالم اما تازه فهمیدم که اول راه هستم من هنوز نیاز به زمان دارم تا باشگاه را به مرحله درآمدزایی برسانم و برای این پنج سال فرصت می خواهم.

وی اظهار داشت: حرف من این است که تبلیغات دور زمین را باید به باشگاه ها بدهند تا چهار برابر پولی را که با آن سازمان لیگ را می گردانند درآمد ازآن باشگاه ها شود متأسفانه حتی حق پخش بازی ها را هم به ما نمی دهند./باشگاه خبرنگاران