اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک «اتوبان» به سرقت رفت


سرقتی عجیب در قلب روسیه، یکی از اتوبان های مطرح جمهوری کومو توسط شرکت سازنده به سرقت رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرقتی عجیب در قلب روسیه، یکی از اتوبون های مطرح جمهوری کومو توسط شرکت سازنده به سرقت رفت.

در جمهوری خودمختار کومو (کشوری در شمال شرقی مسکو) ورقه بتونی به طول 48 کیلومتر که برروی یک جاده قرار داده شده بود تا به شکل اتوبان درآید، توسط شرکت سازنده به طور عجیبی ربوده شد.

بر اساس تحقیقات انجام شده، ورقه های بتونی که به منظور حفاظت از اتوبان جایگذاری شده بود، به شکل قطعه قطعه جدا شده و به  شرکت تولید کننده این ورقه ها مجددا فروخته شده است.

مسئولان شرکت مذکور که ورقه های بتونی را خریده و در دیگر پروژه های ساختمانی حکومت مرکزی به عنوان جنس جدید فروخته اند، به جرم "تشکیل سازمان جرائم سازمان یافته" و همچنین "انجام عمل سوء" دستگیر شدند، در لیست مجرمین این پرونده، "الکساندر پروتوپوپوو" معاون مدیر زندانی در کومو، نیز دیده می شود.

وی که نقشه دزدی این ورقه های بتونی و فروش آنها را طرح ریزی کرده است، ده سال آینده را باید در زندان سپری کند.


ویدیو مرتبط :
سرقت از فروشگاه اسنوا در خیابان تعاون کرمانشاه | فیلم سرقت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مامورهای قلابی کامیون را با محموله میلیاردی سیگار سرقت کردند/ رها کردن راننده با دست و پای بسته در اتوبان



رییس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در اتوبان ساوه – همدان، سه راه اصله واقع در حوزه شهرستان فامنین خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی رییس پلیس آگاهی استان همدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت یک بامداد هفتمین روز از دی ماه سال گذشته 5 نفر سارق مسلح در پوشش مامور با یک دستگاه خودرو سمند، در اتوبان ساوه- همدان، سه راه اصله در حوزه شهرستان فامنین با تابلو ایست به یك دستگاه خودرو كامیون اعلام ایست داده كه با بی توجهی راننده به آنان، سارقان اقدام به تیراندازی با سلاح كمری به سمت خودرو نمودند كه در نهایت كامیون را متوقف و پس از گرفتن تلفن همراه راننده و كتك كاری و بستن دست و پای وی، اقدام به سرقت كامیون كه حاوی سیگارت شركتی و لوازم خانگی به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال بود، نموده و از محل متواری شدند.

وی افزود: پس از دریافت این خبر از مرکز فوریت های پلیسی، ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در ادامه ، خودرو سرقت شده پس از دو روز در شهرستان "شازند" از توابع اراك بدون محموله و بلاصاحب كشف شد، كه بلافاصله كارآگاهان این پلیس با عزیمت به شهرستان مذكور و با هماهنگی قضایی ، ضمن بررسی صحنه و مصاحبه با راننده و انجام چهره نگاری فرضی چهره سارقان و اخذ فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته عوارضی اتوبان ساوه- همدان ، مسیر احتمالی تردد سارقان به همراه فیلم دوربین ها مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه اقدامات ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی و ارسال مشخصات اموال مسروقه به كلیه پلیس های سراسر كشور و نمایندگی های توزیع پخش سیگار در سایر استان ها، مشخص شد كه مقداری از اموال مسروقه  سیگار در شهرستان "نورآباد" استان لرستان توسط مغازه ای در حال فروش می باشد که با بدست آمدن اطلاعات فوق با اخذ نیابت قضایی مالك مغازه شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی به عمل آمده از مغازه وی تعداد 11 كارتن سیگارت مسروقه نیز توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته دو نفر دیگر نیز شناسایی و دستگیر شدند که دارای سوابق متعدد كیفری از جمله سرقت مسلحانه بودند که یکی از این متهمان که در صحنه سرقت حضور داشته در ادامه بازجویی های پلیس به سرقت کامیون با همدستی افراد دیگری اعتراف کرد.

سرهنگ زارعی خاطر نشان کرد: این سه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد و تلاش پلیس جهت دستگیری سایر همدستان نامبرده همچنان ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران