اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک اتفاق عجیب در پرواز کیش – اهواز


مدیرکل فرودگاه جزیره کیش از تاخیر پرواز کیش - اهواز به دلیل عدم پرواز تهران - کیش شرکت هواپیمایی ایرتور خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاه جزیره کیش از تاخیر پرواز کیش - اهواز به دلیل عدم پرواز تهران - کیش شرکت هواپیمایی ایرتور خبر داد.
 
محمد باقر قاسم زاده گفت: پرواز شماره 917 ساعت 8 و 15 دقیقه صبح سه شنبه شرکت ایرتور از تهران به کیش به علت نقص فنی انجام نشد حتی پرواز جایگزین هم به دلیل نقض فنی امکان جابه جایی مسافران از تهران به کیش را نداشت و این باعث شد پرواز مسافران کیش به اهواز با یک تاخیر طولانی روبرو شوند.
 
قاسم زاده گفت: تمامی امکانات خدماتی و پذیرایی از مسافران کیش - اهواز این پرواز انجام شده است و پس از اینکه پرواز جایگزین آنها نیز با نقص فنی روبرو شد مسافران به سمت هتل برای استراحت هدایت شدند و تعدادی از آنها نیز ترجیع دادند فرودگاه را ترک کنند.
 
وی افزود: علت این تاخیر فقط نقص فنی اعلام شده است و مسافران تهران - کیش در فرودگاههای تهران، اهواز نیز با این مشکل تاخیر روبرو شدند و به محض رفع نقص فنی به مسافران برای  آمدن به فرودگاه خبر داده می شود.

 پرواز شرکت هوایی ایرتور از تهران به کیش به دلیل نقض فنی انجام نشده و موجب شد تا پروازهای کیش - اهواز و اهواز - تهران که قرار بود با این پرواز انجام شد تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.


ویدیو مرتبط :
اتفاق عجیب .....پرواز یک فرشته !!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل عجیب تاخیر 11 ساعته پرواز کیش - کرمان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مسافران پرواز کیش - کرمان شرکت هواپیمایی ماهان، حدود 11 ساعت است که در فرودگاه کیش سرگردانند و دلیلی عجیب برای این تاخیر از سوی مسئول دفتر این شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه کیش بیان شده است.

رضایی‌نژاد از مسافران پرواز شماره 4595 هواپیمایی ماهان به خبرنگار ایسنا می‌گوید: قرار بود ساعت 9:30 صبح امروز (دوشنبه) از کیش به کرمان برویم اما همچنان در فرودگاه کیش هستیم و کسی پاسخ درستی به ما نمی‌دهد.

وی اضافه می‌کند: مسئول دفتر ماهان در فرودگاه کیش می‌گوید به دلیل برخورد کلاغ با شیشه هواپیما، شیشه شکسته و به همین دلیل پرواز به تعویق افتاده است.

این مسافر پرواز کیش - کرمان اظهار می‌کند: مسئولان حاضر در فرودگاه وعده داده‌اند که در کرمان به مسافران خسارت پرداخت خواهد شد.

تا لحظه ارسال این خبر، مسافران در فرودگاه کیش سرگردانند و احتمال داده شده که تا ساعت 21، پرواز انجام شود.

 

اخبار اجتماعی  - ایسنا