اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک اتفاق عجیب در پرواز تهران - پاریس


پرواز شماره 733 ساعت 9 صبح امروز ایران ایر به مقصد پاریس در فرودگاه امام خمینی(ره) 13 نفر خود که دارای بلیت بودند، را جا گذاشت و رفت.

خبرگزاری مهر: پرواز شماره 733 ساعت 9 صبح امروز ایران ایر به مقصد پاریس در فرودگاه امام خمینی(ره) 13 نفر خود که دارای بلیت بودند، را جا گذاشت و رفت.

بر این اساس، هنگامی که مسافران قصد سوار شدن به هواپیما را داشتند مسئولان هواپیما اعلام کردند که برای 13 نفر از آنها صندلی خالی وجود ندارد.

با اعلام این موضوع از سوی مسئولان مسافران اجازه سوار شدن به هواپیما را نیافتند و موجب اعتراض این تعداد از مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

مسئولان این شرکت هواپیمایی بدون اینکه پاسخ درستی را به این مسافران بدهند، آنها را به مدیران فرودگاه ارجاع دادند.

در حال حاضر این مسافران در سالن فرودگاه امام خمینی (ره ) سرگردان شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
اتفاق عجیب .....پرواز یک فرشته !!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب در پرواز مشهد - تهران


پرواز مشهد-تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر پس از گذشت 10 ساعت تاخیر پروازی، سرانجام کنسل شد.

خبرگزاری مهر: پرواز مشهد-تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر پس از گذشت 10 ساعت تاخیر پروازی، سرانجام کنسل شد.

پرواز شماره 461 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از مبدا مشهد مقدس به مقصد تهران که قرار بود ساعت 22 و 50 دقیقه دیشب انجام شود، پس از گذشت 10 ساعت تاخیر پروازی سرانجام لغو شد و کسی هم حاضر به پاسخگویی به اجحاف حقوق مسافران نشد.

مسافران این پرواز که شب را در فرودگاه گذراندند، گلایه‌های شدید از مسئولان ایران ایر داشتند. یکی از این مسافران گفت: پس از اعتراض مسافران به تاخیر پی در پی پرواز 461، ساعت 2 بامداد به مسافران اعلام شد که این پرواز کنسل شده و صبح امروز هواپیمای جایگزین برای مسافران این پرواز تدارک دیده خواهد شد.

او گفت: صبح امروز دوباره پس از اعتراضات مسافران این بار به آنان اعلام شد که پرواز جایگزینی وجود ندارد. این اظهارات موجب اعتراضات گسترده مسافرانی که شب را در فرودگاه گذراندند، شد و حتی مسئولان ایران ایر اعلام کردند که مسئولان این شرکت حاضر نیستند جریمه بابت این موضوع به مسافران بدهند.

این مسافر پرواز 461 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: بی‌توجهی مسئولان ایران ایر به حقوق مسافران در نهایت منجر به وارد شدن خسارت به سالن فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مقدس هم شد.