اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک‌کشته و ۲۹‌زخمی در واژگونی‌اتوبوس‌مرودشت



اخبار,اخبار حوادث ,واژگونی اتوبوس

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: واژگونی اتوبوس در محور مرودشت-زرقان ۲۹ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس فارس محمد رضا عالی منش بیان کرد: درپی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شیراز در ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه شنبه ، بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ با ۱۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس  یک دستگاه خودرو فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد:  ۳۰مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های شیراز و مرودشت  منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: متاسفانه یکی از مصدومین در بیمارستان فوت کرد.

مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.
اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس مسافری با 30 کشته و زخمی در مسیر تهران-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکرار فاجعه/ یک کشته و 16 زخمی در واژگونی اتوبوس دانش آموزان راهیان نور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

تکرار فاجعه

یک کشته و 16 زخمی در واژگونی اتوبوس دانش آموزان راهیان نور

10 نفر از مجروحان این حادثه بصورت سرپایی مداوا و دیگر زخمی ها هم برای درمان بیشتر به مراکز بیمارستانی ایلام انتقال یافتند.

یک مقام نظامی استان آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر ارومیه‌ای که برای بازدید عازم مناطق عملیاتی دفاع‌ مقدس بودند؛ دچار حادثه شد.

به گزارش عصر ایران، حق‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر اثر این حادثه، یک نفر از دانش‌آموزان فوت کرد و 16 نفر دیگر مجروح شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی ادامه داد: این اتوبوس در محور «پلدختر» استان لرستان واژگون شده است.فرمانده پلیس راه ایلام هم گفت: واژگونی اتوبوس در گردنه ˈشاهبداغˈ استان ایلام یک کشته و 20 زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ ˈفضل الله شیریˈ بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس که از ارومیه به مقصد خوزستان حرکت می کرد، صبح امروز (یکشنبه) در نخستین کیلومترهای ورودی در حوزه استان ایلام به علت نامشخصی واژگونی شد.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یکی از مسافران اتوبوس به علت شدت جراحت های وارده در دم فوت و 20 سرنشین دیگر نیز زخمی شدند.

فرمانده پلیس راه ایلام بیان کرد: 10 نفر از مجروحان این حادثه بصورت سرپایی مداوا و دیگر زخمی ها هم برای درمان بیشتر به مراکز بیمارستانی ایلام انتقال یافتند.

شیری یادآور شد: علت وقوع این حادثه رانندگی اکنون از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است./عصرایران