اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یکی از عوامل فساد اخلاقی دنیا حذف شد


سیلویو برلوسکونی" رسماً شب گذشته از سمت خود بعنوان نخست‌وزیر ایتالیا استعفا داد و با این اقدام به یکی از دوره‌های فساد اخلاقی در تاریخچه اخیر ایتالیا پایان داد. سیلویو برلوسکونی" رسماً شب گذشته از سمت خود بعنوان نخست‌وزیر ایتالیا استعفا داد و با این اقدام به یکی از دوره‌های فساد اخلاقی در تاریخچه اخیر ایتالیا پایان داد.


پس از اعلام رسمی استعفای برلوسکونی، صدها تن از معترضان ایتالیایی در مرکز رم جمع شدند تا کناره‌گیری او از قدرت را جشن بگیرند.

دفتر ریاست‌جمهوری ایتالیا اعلام کرد که "جورجیو ناپولیتانو" درخواست استعفای برلوسکونی از مقام نخست‌وزیری ایتالیا را پس از دیدار با وی در کاخ ریاست‌جمهوری پذیرفت.

 برلوسکونی که اکثریت آراء را در رأی‌گیری مهم روز سه‌شنبه هفته گذشته از دست داد، استعفای خود را پس از آن تسلیم کاخ ریاست‌جمهوری ایتالیا کرد که پارلمان کشورش بسته اقدامات مورد درخواست شرکای اروپایی ایتالیا را برای احیای اعتماد بازار مالی این کشور به تصویب درآوردند.

"ماریو مونتی" کمییسیونر سابق اروپا احتمالاً وظیفه تشکیل دولت جدید ایتالیا برای مواجهه با بحران مالی که هزینه‌های بدهی ایتالیا را به یک سطح غیرقابل مدیریتی کشانده است، برعهده خواهد گرفت.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
فساد اخلاقی در من و تو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودسانسوری در روزنامه گسترش صنعت/ حذف نام یک متهم فساد مالی در روزنامه وزارت صنع



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خودسانسوری در روزنامه گسترش صنعت/

حذف نام یک متهم فساد مالی در روزنامه وزارت صنعت

روزنامه گسترش صنعت در گزارش امروز خود از جلسه یازدهم دادگاه فساد بزرگ مالی، نام یک مدیر در وزارت صنعت و معدن و تجارت را از میان متهمان حذف کرد.

 روزنامه گسترش صنعت در گزارش امروز خود از جلسه یازدهم دادگاه فساد بزرگ مالی، نام یک مدیر سابق وزارت صنعت و معدن و تجارت را از میان متهمان حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، روز گذشته «خ- الف» یکی از متهمان پرونده موسوم به «اختلاس سه هزار میلیاردی» در جلسه یازدهم دادگاه فساد بزرگ مالی مورد بررسی قرار گرفت اما نام این متهم و دفاعیات او در گزارش روزنامه تحت پوشش وزارت صنعت و معدن و تجارت کاملا حذف شده بود.

«خ الف» مدیر کل حوزه وزارتی این وزارتخانه صنعتی، در دوران علی اکبر محرابیان بوده است. وی سپس رییس شرکت شهرک های صنعتی شد و آنگاه به عنوان مدیرعامل ایمدرو منصوب شد. اتهامات وی مشخصا به دوران مدیرعاملی او در ایمیدرو مربوط است./صراط نیوز