اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یکی از بهترین سخنرانی های اسکار 2014


دوتا از بهترین سخنرانی های مراسم اسکار 2014 را، دو بازیگر روی سن ادا کردند.

کافه سینما: دوتا از بهترین سخنرانی های مراسم اسکار 2014 را، دو بازیگر روی سن ادا کردند.



 جرد لتو که  اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را پس از مدتها دوری از بازیگری، با خود به خانه برد و لوپیتا نیونگوی که اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را  از آن خود کرد و متن سخنرانی اش, اشک در چشمان چیوتل اجیوفر و بسیاری از حضار آورد .کافه سینما متن سخنرانی  جرد لتو را برای شما منتشر می کند.

« باور نکردنیه. الن دوستت دارم.تقدیم به (دیگر )همکاران نامزدم. باعث افتخارم است که  دراین طی وطریق همراه شما  بودم.آگاهم و برای همگی تان احترام زیادی قائلم. به آکادمی ،متشکرم.»

«در سال 1971 در شهر بوسیر؛لوئیزیانا دختر نوجوانی بود که برای بار دوم باردار شد. از مدرسه اخراجش کرده بودند و یک مادر مجرد بود.ولی هرجوری بود  او برای خود و فرزندانش زندگی بهتری را توانست بسازد.»

« او فرزندانش را تشویق کرد که خلاق  باشند سخت تلاش کنند و کار ویژه انجام بدهند. آن دختر مادر من است. وامشب اینجاست. می خواهم  بگویم عاشقتم مامان. متشکرم که به من رویاپردازی را یاد دادی.

به بردارم آرتور، بهترین برادر دنیا، تو یک هنرمند واقعی هستی . ازت بسیار متشکرم که در این ماجراجویی  شگفت انگیز و دیوانه وار که سی ثانیه به مریخ است با من همراهی  و بهترین رفیقمی. دوستت دارم. ممنون»

«به همه رویاپردازان  که در اقصی نقاط  دنیا هستند و امشب دارند مراسم را تماشا می کنند در جاهایی مثل ونزوئلا و اوکراین...می خواهم بگویم ما اینجاییم در حالی که شما دارید تلاش می کنید رویاهای تان را جامه عمل بپوشانید. غیرممکن را ممکن کنید.. ما امشب به فکر  شماییم.»

« و این (منظور اسکار) خب...بی نهایت ویژه است، چون آدمهای زیادی به هم کمک کردند تا اینجا بایستم. می خواهم تشکر کنم از فوکس فیچرز،مایک سالیوان، جیم تات،... و  تیم باشگاه خریداران دالاس. متئو؛عاشقتم. ژان مارک.

« و این برای  36 میلیون نفری است که در نبرد با ایدز زندگی را باختند . و برای شمایی که احساس ناعدالتی می کنید به خاطر کسی که هستید (منظور به مبتلایان به ایدز.م) و کسانی که دوست شان دارید. امشب من  مقابل دنیا، همراه شما و برای شما ایستادم. از شما متشکرم و شب بخیر.»


ویدیو مرتبط :
کوتاه‌ترین سخنرانی اسکار (هیچکاک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی 12 نامزد ایرانی برای اسکار 2014


12 فیلم سینمایی به عنوان نماینده ایران برای حضور در اسکار کاندید شده‌اند که در این گزارش مروری اجمالی بر این آثار داریم.