اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یووه بازهم لاتزیو را چهارتایی کرد


یوونتوس در آغاز هفته دوم رقابت های سری A کار راحتی برابر لاتزیو داشت و موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. ناپولی هم با نتیجه چهار بر دو از سد میزبانش کیه وو گذشت.

ایسنا: یوونتوس در آغاز هفته دوم رقابت های سری A کار راحتی برابر لاتزیو داشت و موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. ناپولی هم با نتیجه چهار بر دو از سد میزبانش کیه وو گذشت.

هفته دوم رقابت های سری A با پیروزی مدعیان آغاز شد.

یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دیدار برابر لاتزیو با نتیجه قاطع چهار بر یک پیروز شود و نشان دهد که در این فصل هم از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد بازیکنان این تیم شروع خوبی داشتند و در دقیقه 14 گل نخست خود را توسط آرتورو ویدال به ثمر رساندند. 13 دقیقه بعد ویدال شیلیایی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به دو گل برسد اما میروسلاو کلوزه مهاجم آلمانی لاتزیو یک دقیقه بعد یکی از گل های خورده را جبران کرد تا لاتزیو با امیدواری بیشتری به بازی ادامه دهد.

در ادامه حملات دو تیم در نیمه اول نتیجه ای در برنداشت و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم بازهم این بازیکنان یوونتوس بودند که شروع بهتری داشتند. میرکو ووچنیچ مهاجم مونتنگرویی بیانکونریها در دقیقه 49 گل سوم این تیم را به ثمر رساند تا بار دیگر اختلاف به دو گل افزایش یابد اما این پایان کار نبود و کارلوس توس مهاجم این فصل یوونتوس در دقیقه 78 گل چهارم را به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار هم به اندوخته کونته و شاگردانش اضافه شود.

چند روز پیش در سوپر جام ایتالیا هم دو تیم یوونتوس و لاتزیو برابر هم صف آرایی کردند که در آن دیدار هم یوونتوس موفق شد با نتیجه چهار بر صفر لاتزیو را در هم بکوبد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دیگر دیدار برگزار شده ناپولی که در این فصل کاملا متحول شده است موفق شد با نتیجه چهار بر دو از سد کیه وو بگذرد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

گل های ناپولی را در این دیدار که در ورزشگاه خانگی کیه وو برگزار شد مارک هامسیک( 13 و 64) ،خوزه کایخون(28) و گونسالو هیگواین(70) به ثمر رساندند.

بازیهای این هفته امروز (یکشنبه) با انجام هشت دیدار به پایان می رسد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها میلان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف کالیاری می رود. این دیدار تقابل ماسیمیلیانو آلگری با شاگردان سابق خود است. در دیگر دیدار حساس هم اینتر در خانه کاتانیا به مصاف این تیم می رود.


ویدیو مرتبط :
بازهم بازهم بازهم ادای دختران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پر گل یووه و شکست لاتزیو


هفته یازدهم سری آ با پیروزی پر گل یوونتوس پیگیری شد .

سایت برنامه نود: هفته یازدهم سری آ با پیروزی پر گل یوونتوس پیگیری شد .

در دیگر بازی های این هفته اینتر و رم امشب به مصاف حریفان خود می روند .

بازی های هفته یازدهم لیگ ایتالیا امروز عصر با برد پر گل مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد . در دیگر دیدارها لاتزیو مقابل امپولی شکست خورد و اودینزه مقابل پالرمو متوقف شد .

نتایج بازی های امروز بدین شرح است :

یوونتوس ۷-۰ پارما ( یورنته ۲۳ و ۳۶ ،لیختن اشتاینر ۲۹ ، توز ۴۹ و ۵۸ ، موراتا ۷۶ و ۸۸ )

پالرمو ۱-۱ اودینزه

امپولی ۲-۱ لاتزیو