اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یونس ایرانی ركورد شوفر آلمانی را شكست


وی با بیان اینكه این زیردریایی تا دریای سرخ دریانوردی كرده است تاكید كرد: سفر این زیردریایی كاملا صلح‌آمیز بوده و پیاممان نیز پیام صلح و دوستی بوده و قصد ناراحت كردن هیچ كس را نداریم. فرمانده منطقه یكم نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی یونس ركورد دریانوردی هانز شوفر آلمانی را با 66 روز دریانوردی شكست.


امیر دریادار فریبرز قادرپناه در بندرعباس با بیان اینكه ركورد مذكور با 65 روز دریانوردی در اختیار هانز شوفر آلمانی (مربوط به جنگ جهانی دوم) بوده است افزود: ماندگاری 66 روزه زیردریایی یونس در دریاهای دور در نوع خود یك ركورد است.

وی با بیان اینكه این زیردریایی تا دریای سرخ دریانوردی كرده است تاكید كرد: سفر این زیردریایی كاملا صلح‌آمیز بوده و پیاممان نیز پیام صلح و دوستی بوده و قصد ناراحت كردن هیچ كس را نداریم.

زیردریایی یونس به همراه ناوگروه اعزامی ارتش امروز در منطقه یكم نداجا پهلو گرفت.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
ركورد باز كرن درب خودرو شكست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین تولیدكننده لپ تاپ جهان ركورد شكست



 

 

 

لپ تاب

 

 

شركت Quanta Computer كه بزرگترین شركت قراردادی تولیدكننده لپ تاپ در جهان محسوب می شود، در زمینه عرضه محصولات خود در ماه ژوئن ركوردی تازه را به ثبت رساند.

اگر چه با پایان یافتن بحران اقتصادی جهان قاره اروپا با مشكلات مالی تازه ای مواجه شده و عدم بازپرداخت وام های داده شده به كشورهای عضو اتحادیه اروپا وضعیت اقتصادی این منطقه را با مشكل مواجه كرده است، اما شركت Quanta Computer در چنین شرایطی موفق شد فروش محصولات خود را حتی در كشورهای اروپایی نیز افزایش دهد.

این شركت تایوانی كه از مشتریان طرف قرارداد آن می توان به سونی، دل و HP اشاره كرد، نسل نوین خدمات خود را با كارایی بیشتر و قابلیت های به كارگیری آسان تر تولید می كند.

نماینده Quanta در خصوص این موفقیت جدید توضیح داد: ما پیش بینی می كنیم كه فروش محصولاتمان در ماه ژوئیه اندكی نسبت به ماه ژوئن كاهش یابد، اما بار دیگر در ماه آگوست شاهد رشد فروش جهانی محصولات خود خواهیم بود.

شركت Quanta در ماه ژوئن موفق به عرضه ۴.۸ میلیون لپ تاپ به ارزش ۳.۱ میلیارد دلار شد. ركورد قبلی این شركت برای عرضه لپ تاپ در یك ماه مربوط به آوریل سال جاری می شد كه در آن موفق به فروش ۴.۵ میلیون نوت بوك شده بود...../تحلیل:فارس