اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یونان سفیرش را از اتریش فراخواند


در پی اختلاف بر سر مساله مهاجران، یونان سفیر خود را از وین، پایتخت اتریش فراخواند.

خبرگزاری فارس: در پی اختلاف بر سر مساله مهاجران، یونان سفیر خود را از وین، پایتخت اتریش فراخواند.

اختلاف بر سر محدودیت ورود مهاجران به اروپا باعث تنش‌هایی بین اتریش و یونان شده بود.

سفیر یونان «برای مشورت» به آتن فراخوانده شده است.


ویدیو مرتبط :
سالزبورگ اتریش - Salzburg - تعیین وقت سفارت اتریش با ویزاسیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت خارجه سفیر یونان را فراخواند


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دنبال تصویب قطعنامه اخیر پارلمان اروپا در مورد ایران، سفیر یونان در تهران را به عنوان سفیر کشور دارای ریاست دوره ای اتحادیه اروپا فرا خواند.

خبرگزاری ایرنا: اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه اعلام کرد: در این دیدار، مدیرکل غرب اروپا وزارت امور خارجه مراتب نا خرسندی شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به صدور قطعنامه مذکور را به طرف یونانی اعلام و با انتقاد از تصویب این قطعنامه در مقطع پایانی دوره فعلی پارلمان اروپا آن را غیر قابل قبول و غیر واقعی توصیف کرد.

مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه به سفیر یونان گفت : اینگونه اقدامات و مواضع نسنجیده در خلاف جهت منافع مشترک اتحادیه اروپایی و جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر یونان نیز قول داد به عنوان ریاست دوره ای اتحادیه اروپا، موضوع را به مقامات ذیربط اتحادیه اروپا در بروکسل منتقل کند .

قطعنامه حقوق بشری پارلمان اروپا درباره جمهوری اسلامی ایران با واکنش ها بسیاری همراه بوده است.