اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یورش ارتش صهیونیستی به شرق جنین


یگان هایی از ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به روستای دیرابواضعیف واقع در شرق جنین با فلسطینیان این منطقه درگیر شدند .

واحد مرکزی خبر: یگان هایی از ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به روستای دیرابواضعیف واقع در شرق جنین با فلسطینیان این منطقه درگیر شدند .

بر اثر این حملات تعدادی از فلسطینیان زخمی شدند . منابع مطلع فلسطینی گفتند گشتی های ارتش اسراییل به یک خانه مسکونی در این منطقه یورش بردند و اقدام به بازرسی و گشت زنی در کوچه ها و خیابان های اطراف کردند.به دنبال این اقدامات ، گروهی از جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

از سوی دیگر نیروهای پلیس صهیونیستی روز چهارشنبه یک زن فلسطینی را در یکی از ورودی های مسجد الاقصی بازداشت و به مراکز امنیتی منتقل کردند . همزمان با بازداشت این زن فلسطینی گروهی از یهودیان شهرک نشین وارد مسجدالاقصی شدند که با ممانعت دانشجویان فلسطینی مواجه شدند .


ویدیو مرتبط :
همراهی وزیر صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تانک ارتش رژیم‌صهیونیستی یک کماندوی اسرائیلی را زیر گرفت/مانور ارتش اسرائیل متوقف شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تانک ارتش رژیم‌صهیونیستی یک کماندوی اسرائیلی را زیر گرفت/مانور ارتش اسرائیل متوقف شد

یک تانک ارتش رژیم‌صهیونیستی در مانور مشترک ارتش این رژیم و نیروهای ویژه اسرائیل، یک کماندو را زیر گرفت.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، یک تانک رژیم‌صهیونیستی امروز در تمرینی که ارتش این رژیم در بلندی‌های جولان داشته، یک سرباز صهیونیست را زیر گرفته است.

این سرباز که پس از این حادثه وضع وخیمی داشته، به وسیله امداد پروازی به بیمارستان «رم‌بم» در «هیفا» منتقل شده است.

سرباز حادثه دیده از تیپ «گولانی» (نیروهای ویژه ارتش رژیم‌صهیونیستی) بوده که، تانک ارتش به هنگام حرکت به سمت عقب وی را زیر گرفته و موجب جراحت شدید وی شده است.

این حادثه در حین مانور مشترک تیپ 188 زرهی و تیپ پیاده‌نظام گولانی ارتش رژیم‌صهیونیستی رخ داده است. وقوع این حادثه منجر به توقف این مانور شده است./فارس