اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یك كشته در نشست چاه ٢٥ متری



مردی كه در حال تخلیه بار به داخل مغازه‌ای در خیابان میرزای شیرازی تهران بود، با نشست كف مغازه به داخل گودالی ٢٥ متری افتاد و كشته شد.

به گزارش اعتماد، جلال ملكی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ١٠:١٤ صبح جمعه حادثه فروكش كردن كف یك باب مغازه، در خیابان میرزای شیرازی به آتش‌نشانی اعلام شد كه به دنبال آن، سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

او افزود: این محل، یك دفتر كار حدود ٢٠ متری بود كه كار فروش مصنوعات چوبی را انجام می‌داد. كف مغازه به وسعت حدود پنج متر و به عمق ٢٥ متر نشست كرد و مردی ٥٠ ساله كه در حال تخلیه بار از وانت به داخل مغازه بود به همراه مقداری از لوازم این دفتر، داخل گودال افتاد.

ملكی علت فروكش كردن كف این مغازه را شسته شدن دیواره‌های چاهی عنوان كرد كه در گذشته از آن به عنوان چاه حمام استفاده می‌شد و قبل از پر كردن، روی آن را پوشانده بودند. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، عوامل آتش‌نشانی مرد سقوط كرده به داخل چاه را خارج كردند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد كه جان خود را از دست داده است.

 

 اخبار  حوادث  -  اعتماد 


ویدیو مرتبط :
كشته شدن نیروی داعش فقط با یك تیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راكن وحشی كشف شده در دانمارك یك روزه كشته شد




به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه دانماركی "Copenhag posten "، اخیرا انجمن شكارچیان دانماركی از به دام انداختن راكنی وحشی در 200 كیلومتری مرز دانمارك و آلمان خبر دادند.این نوع راكن وحشی در نوع خود كم یاب است .

 

این راكن پس از اینكه به صورت زنده به دام می افتد به "GPS "مجهز می شود و دوباره به محل زیست خود بازگردانده می شود اما درست یك روز بعد بر اثر تصادف با وسیله ای نقلیه كه در جاده تردد می كرده كشته می شود.

كارشناسان محیط زیست دانمارك از این حادثه ابراز تاسف كرده و در عین حال ابراز امیدواری كرده اند كه بتوان گونه های مشابه این راكن را در دانمارك پیدا كرد.

لازم به ذكر است 500 نوع از این راكنهای وحشی در خاك آلمان زیست می كنند .اما گونه كشف شده در 200 كیلومتری مرز آلمان قرار داشته است .بنابر این احتمال می رود تعداد بیشتری راكن وحشی در این منطقه قرار داشته باشند.../خبرگزاری فارس