اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یك ساعت با دست‌وپای شكسته وسط‌تالاب بودیم



اخبار,اخبار اجتماعی ,برخورد دو قایق موتوری

این فرد آسیب دیده اظهار کرد: یك ساعت بدون امداد و با دست و پای شكسته وسط تالاب بودیم و آمبولانسی برای انتقال ما نیامد و یكی از اهالی با خودرو پراید درحالی كه مصدومین از ناحیه زانو ، فك و لگن شكسته و زخمی بودند، ما را انتقال دادند به بیمارستان و اسفناک تر اینکه پرسنل بیمارستان بدون انجام خدمات حمایتی صرفا بفكر پر كردن فاكتورهای بیمارستانی بودند.

چندی پیش یکی از خبرگزاری های گیلان خبری در خصوص برخورد دو قایق موتوری در ساحل بندرانزلی که شش مصدوم بر جاگذاشت را کار کرد که در آن خبر مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار کرد: بر اثر برخورد دو قایق موتوری در ساحل بندرانزلی شش نفر مصدوم و بلافاصله به بیمارستان بندرانزلی منتقل شدند.

 اما یکی از مصدومان حادثه مذکور نظری متفاوت تر با مدیرکل محترم دارد که شنیدنی است.

این فرد آسیب دیده اظهار کرد: یك ساعت بدون امداد و با دست و پای شكسته وسط تالاب بودیم و آمبولانسی برای انتقال ما نیامد و یكی از اهالی با خودرو پراید درحالی كه مصدومین از ناحیه زانو، فك و لگن شكسته و زخمی بودند، ما را انتقال دادند به بیمارستان و اسفناک تر اینکه پرسنل بیمارستان بدون انجام خدمات حمایتی صرفا بفكر پر كردن فاكتورهای بیمارستانی بودند.

وی افزود: حتی تا ساعتها یك دست لباس ساده بیمارستانی بما ندادند و با لباسهای خیس و كثیف رها بودیم تا اعتراض یكی از همراهانم لباس بما دادند و كمكی در تعویض لباسهامان نكردند.

همچنین با دست و پای شكسته و به كمك تنی چند از همراهان بیماران دیگر این كار را انجام دادیم.

راننده قایق متواری شد! فاكتورهای بیمارستانی از ما دریافت و به تهران اعزام شدیم.

این وضعیت كجای دنیا اتفاق می افتد؟ آمبولانس داغون را بدهند برای اعزام به تهران بعد بگویند یک میلیون بدهید تا مورد خوبش را بفرستیم!

اخبار اجتماعی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
من دست وپای وهابیها را می بوسم اگر...ر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع دست یك سارق در مشهد



 

 

دادستان مشهد با اعلام اجرای یك مورد حكم قطع ید گفت: این آخرین حكم نیست كه اجرا می‌شود و در آینده نیز دست سارقانی كه شرایط سرقت مستوجب قطع ید را داشته باشند، قطع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمود ذوقی در نشست خبری كه دیروز در محل دادگستری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اینكه برای جرم سرقت مقرون به آزار یا زورگیری، یك بازپرس ویژه در مجتمع شهید قدوسی مشهد مستقر شده است، گفت: به نیروی انتظامی تاكید كرده‌ایم كه این نوع پرونده‌ها را به هیچ وجه به مجتمع‌های دیگر نفرستد.

ذوقی خاطرنشان كرد: به قضات ویژه ابلاغ كرده‌ایم كه اگر سارقی دستگیر شد، اصل را در صدور كیفر خواست بر قطع ید قرار دهند و اگر شرایط وجود نداشت به سراغ انواع سرقت‌های تعزیری بروند.

وی افزود: چون این افراد به مال و امنیت مردم رحم نمی‌كنند، ما به عنوان مدعی‌العموم و حافظ منافع عمومی مردم، رحمی در قبال آنها نخواهیم كرد و برای آنها امتیازاتی در نظر نخواهیم گرفت.

ذوقی تاكید كرد: حدود یك سال است كه این افراد را از مرخصی محروم كرده‌ایم و به هیچ وجه با آزادی مشروط آنها موافقت نشده است.

وی با بیان اینكه ما در مقام تعارض مصلحت جامعه و افراد، اصل را بر مصلحت جامعه گذاشته‌ایم، گفت: اجرای حكم قطع ید، در مقابل تعدادی از زندانیانی بود كه مرتكب جرم سرقت شده‌اند تا آنها نیز عبرت بگیرند.

دادستان در ادامه در خصوص پرونده این اجرای حكم قطع ید اظهار داشت: این فرد با یك نفر دیگر، اتهام شركت در دو فقره سرقت را داشته‌اند، به گونه‌ای كه در یك مورد شبانه وارد مغازه‌ای شده‌اند و با شكستن گاو صندوق اسناد، مدارك و پول‌ها را سرقت كرده‌اند.

ذوقی در خصوص سرقت دیگر این افراد نیز گفت: این سارقان با پوشاندن صورت خود شبانه وارد منزلی می‌شوند و پس از اطلاع صاحبخانه از ورود آنها، وی را تهدید به قتل می‌كنند و پس از بستن دست و پای صاحبخانه و همسرش، با اتومبیل وی وسایل را به سرقت می‌برند.

وی افزود: این پرونده در مرحله تجدید نظر نیز رسیدگی شد و با احراز شرایط صدور قطع ید، حكم قطعی صادر شد و این در حالی است كه این افراد در زندان خواهند بود، تا اموال ربوده شده را مسترد كنند.