اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یزدانی حریف روس را شكست داد


آخرین نماینده‌ی ایران در روز پایانی رقابت‌های المپیك لندن در نخستین مبارزه خود گادیسوف روس را از پیش رو برداشت.

خبرگزاری ایسنا: آخرین نماینده‌ی ایران در روز پایانی رقابت‌های المپیك لندن در نخستین مبارزه خود گادیسوف روس را از پیش رو برداشت.

رضا یزدانی كه آحرین نماینده‌ی كاروان ایران به شمار می‌رفت در رقابت‌های وزن 96 كیلوگرم مقابل عبدالسلام گادیسوف از روسیه به روی تشك رفت و در سه تایم به برتری رسید.

در تایم نخست یزدانی یك بار خاك شد و در حالی كه تلاش می‌كرد تا امتیاز را جبران كند، دو بار دیگر خاك شد و این وقت را از دست داد.

در وقت دوم یزدانی تلاش كرد تا در همان ثانیه‌های ابتدایی حریفش را از خاك بیرون كند، اما با مقاومت حریف روبرو شد. یزدانی سرانجام توانست از حریفش یك امتیاز بگیرد.

 در ادامه گادیسوف كه خسته نشان می‌داد یك بار دیگر خاك شد و امتیاز یزدانی به دو رسید. زیرگیری‌های چشم بسته گادیسوف سودی نبخشید و یزدانی به امتیاز سوم رسید و این تایم را پیروز شد.


در تایم سوم باز هم یزدانی زیرگیری انجام داد و گادیسوف خسته چاره‌ای جز خاك شدن نداشت. در ادامه یزدانی خودش هم خاك شد تا كار سخت شود.

در ثانیه‌های پایانی یزدانی به پشت حریف رسید و حریفش را خاك كرد و این وقت را پیروز شد. اما مربی روس‌ها اعتراض كرد كه فایده‌ای نداشت و یزدانی پیروز شد.        


ویدیو مرتبط :
کشتی حسن یزدانی با حریف یزدانی در فینال | فیلم کامل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف استقلال مقابل العربی كویت شكست خورد



 

 

حریف استقلال مقابل العربی كویت شكست خورد

 

در دیداری دوستانه

حریف استقلال مقابل العربی كویت شكست خورد

حریف عربستانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العربی کویت شکست خورد.

تیم‌های النصر عربستان و العربی کویت در دیداری دوستانه شب گذشته در ورزشگاه 23 هزار نفری صباح السالم کویت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک العربی همراه شد.

حسین المساوا (27) و خالد خلف (41) هر 2 از روی نقطه پنالتی و عبدالمجید ادینه (63) برای تیم میزبان گلزنی کردند و عبدالرحمن القحطانی (90) تک گل النصر را به ثمر رساند، ضمن اینکه احمد عباس در دقیقه 56 از ترکیب النصر اخراج شد.

النصر در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال ایران، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف منطقه غرب آسیا همگروه است.