اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یخچال آتش به پا کرد



آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک کاروان با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی آتش سوزی منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 10:53 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 37 و 78 به همراه گروه نجات 2 و خودرو نردبان را به شهرک کاروان، خیابان نخلی اعزام کرد.

مصطفی اسدزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در محل اعلام شده یک ساختمان مسکونی چهار طبقه مشاهده می شد که قسمت آشپزخانه طبقه سوم آن دچار آتش سوزی شده و آتش آن در حال سرایت به قسمت های دیگر واحد مسکونی بود.

وی افزود: آتش نشانان ابتدا با قطع جریان برق و گاز ساختمان محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رسانده و مشغول مهار آتش شدند.

وی با اشاره به اینکه احتمال محبوس شدن تعدادی از ساکنان در ساختمان وجود داشت ادامه داد: گروه نجات پس از جستجوی فراوان موفق شدند 4 نفر از ساکنان را که در طبقه چهارم در میان دود غلیظ محبوس شده بودند را از ساختمان خارج کنند.

اسدزاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن فشار مثبت و تحویل محل حادثه به مالکین ساختمان و عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.
 
  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
آموزش تعمیر یخچال اسنوا | یخچال ای چی | یخچال سامسونگ | یخچال پارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار یخچال خانه را به آتش کشید



در یک واحد 75 متری در طبقه اول یک منزل مسکونی سه طبقه بعلت ترکیدن کمپرسور یخچال انفجار و حریق رخ داده بود که آتش‌نشانان پس از حضور در محل بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: در ساعت 11:48 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش  نشانی تهران از حادثه حریق در یک منزل مسکونی در شهرک ولیعصر خیابان مسلمی جنوبی مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در یک واحد 75 متری در طبقه اول یک منزل مسکونی سه طبقه بعلت ترکیدن کمپرسور یخچال انفجار و حریق رخ داده بود که آتش‌نشانان پس از حضور در محل بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

 ملکی افزود: در مراحل اولیه آتش‌نشانان یک مرد 65 ساله که در منزل در میان شعله‌های آتش محبوس شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دیگر آتش نشانان حریق را اطفاء کردند.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود عملیات را در ساعت 12:20 دقیقه به پایان بردند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران