اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یاهو 15 درصد از کارمندانش را اخراج می‌کند


Marissa Mayer، مدیر عامل یاهو، در طول چهار سال گذشته سعی کرده تا کشتی مدام در حال تلاطم یاهو را به ساحلی امن نزدیک کند. مِیر با تمام تلاشی که تاکنون داشته، امروز اعلام کرد تا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را به زودی تعدیل خواهد کرد.

Zoomit.ir - امین  فیض پور: Marissa Mayer، مدیر عامل یاهو، در طول چهار سال گذشته سعی کرده تا کشتی مدام در حال تلاطم یاهو را به ساحلی امن نزدیک کند. مِیر با تمام تلاشی که تاکنون داشته، امروز اعلام کرد تا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را به زودی تعدیل خواهد کرد.

یاهو ۱۵ درصد از نیروی کارش را اخراج می‌کند

میر در طول چند سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ شرکت نوپا (استارت‌آپ) را خریداری کرد و سعی داشت تا تمرکزش را به سمت پلتفرم موبایل ببرد و قدرت خود را در این زمینه هر روز بیشتر کند. با این حال یاهو در استراتژی‌هایی که تعیین کرد در آن ابتدا درآمدی ۱.۴ میلیارد دلاری بدست آورد اما امروز گزارش‌ها از سه ماهه‌ی آخر ۲۰۱۵ نشان‌دهنده درآمدی ۱.۲۷ میلیارد دلاری و تنها ۶۳ میلیون دلار سود است.

این کمپانی آمریکایی امسال ۴.۵۳ میلیارد دلار از دست دارد و این موضوع می‌دهد که حساب و کتاب یاهو با هم جور نمی‌شود و این شرکت در معرض سقوط قرار گرفته است. همه این اعداد و ارقام رو به کاهش را در کنار یک نقل قول از می‌نارد وب، عضو هیئت مدیره یاهو قرار دهید:

هیئت مدیره نیز به دنبال راه‌حل‌های استراتژیک بیشتر و جایگزین است. موازی با این مورد، همچنین تغییری در برنامه‌ریزی‌های مدیریت خواهیم داشت که جالب‌ترین نکته و راه‌حل برای سهام‌داران ما خواهد بود. جداسازی علی‌بابا از کسب و کار اجرایمان از این پس تمرکز اولیه و مستقیم‌ترین راه برای افزایش ارزش یاهو خواهد بود.

زمانی که مریسا میر به سمت مدیرعاملی کمپانی یاهو رسید نزدیک به ۳۲ درصد از کارمندان این شرکت را تعدیل کرد و حالا پس از چهار سال وی دوباره اعلام کرده که ۱۵ درصد دیگر از این نیروی کار تعدیل خواهند شد. یاهو همچنین ۵ دفتر از کل دفاتر خود را در سراسر جهان تعطیل خواهد کرد. یاهو همچنین تصمیم گرفته تا دو محصول Yahoo Games و Smart TV را کنار بگذارد.

یاهو در سال‌های پیش امیدوار بود تا بتواند بخشی از نتایج جستجو و تبلیغات آن را از گوگل بازپس گیرد و اپلیکیشن‌های کاربردی مثل Yahoo Weather را به محبوبیتی جهانی برساند. اما خود کمپانی می‌گوید از این پس تمرکز اصلی شرکت بر روی سه محصول مصرفی اصلی با نام‌های جستجو، ایمیل و تامبلر و سرویس‌های News، Sports، Finance و Lifestyle خواهد بود تا آن‌ها را به مرز موفقیت بیشتری در بازار‌های توسعه یافته آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، هنگ‌کنگ و تایوان برساند.


ویدیو مرتبط :
یاهو 2000 کارمند را اخراج می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن‌های جام جهانی 15 درصد سبك‌تر شد



 

 

 

پیراهن‌های جام جهانی 15 درصد سبك‌تر شد

 

با بازیافت بطری‌های پلاستیكی

پیراهن‌های جام جهانی 15 درصد سبك‌تر شد

با استفاده از بازیافت بطری‌های پلاستیكی پیراهن‌های جام جهانی 15 درصد سبك‌تر از قبل شده است.

ممكن است هواداران كمتری از میلیون ها نفری كه جام جهانی را دنبال می كنند از ارتباط بین لباس تیم ها با بازیافت بطری های پلاستیكی از توكیو و چین تایپه مطلبی شنیده باشند. واقعیت این است كه با توجه به پیشرفت تكنولوژی در این دوره، آنها سبزترین یا طبیعی ترین جنس لباس ها در تاریخ جام جهانی را با خود به آفریقای جنوبی آورده اند.

برای اولین بار شركت نایكی كه برای كره جنوبی و استرالیا لباس تهیه می كند مواد اولیه خود را از پلی استر بازیافت شده می گیرد كه هر پیراهن مساوی با هشت بطری پلاستیكی می شود.
این شركت اعلام كرده است: " برای تهیه لباس های ورزشی از بطری های دورانداخته شده در ژاپن و چین تایپه استفاده شده است. آنها ذوب شده اند تا مواد لازم برای پیراهن ها بوجود آید، این روش در مقایسه با كاربرد پلی استر مصرف مواد خام را پایین می آورد و باعث صرف هزینه كمتری تا 30 درصد می شود. "

بنابر اعلام این كمپانی به این ترتیب از دورانداختن ضایعات 13 میلیون بطری پلاستیكی كه نزدیك به 254 هزار كیلوگرم بوده و چیزی معادل پوشاندن سطحی معادل 29 زمین فوتبال است، جلوگیری خواهد شد.
هر پیراهن فوتبال در جام جهانی 2010 نزدیك به 15 درصد سبك تر از پیراهن های جام جهانی سال 2006 در آلمان شده است...../تحلیل:فارس