اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«یاهو گیمز» می میرد!


دهه نودی‌ها (میلادی) سایت گیم یاهو / Yahoo Games را خوب به خاطر دارند.

خبرآنلاین: دهه نودی‌ها (میلادی) سایت گیم یاهو / Yahoo Games را خوب به خاطر دارند.

مدیران یاهو روز جمعه خبر از خاموش کردن چند وب‌سایت ازجمله سایت مربوط به یاهو گیمز دادند که در سال 1998 راه‌اندازی شده بود.

سال‌ها قبل از اینکه اپلیکیشن موبایل بتواند وارد دنیای آی تی شود، مینی گیم ها روی وب‌سایت خیلی طرفدار داشتند و پیرمردهای اینترنت، آن روزها علاقه خاصی به یاهو گیمز داشتند که اینک رسماً توسط مدیران یاهو خاموش می‌شود!

به گفته مدیران، رسماً این سایت روز 13 ماه می به‌طور کامل تعطیل می‌شود. همچنین وب‌سایت Livetext و سایت Yahoo Astrology در برخی کشورها و وب‌سایت یاهو مکتوب و Yahoo BOSS نیز تعطیل خواهند شد.

مدیران ارشد که این روزها در فکر فروش کل کمپانی هستند، می‌گویند روی محتوای News، Finance، Lifestyle، Search، Tumblr و Mail تمرکز کرده و هنوز صحبتی از فلیکر هم نکرده‌اند.

«یاهو گیمز» می میرد!

«یاهو گیمز» می میرد!


ویدیو مرتبط :
آموزش تصویردار کردن یاهو مسنجر | یاهو | ترفند یاهو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یاهو خود را از حالت قفل در آورید



 

 

 

 

ساختار سایت یاهو به گونه ای بنا شده است که در صورتی که شما 12 بار پسورد یک آیدی را غلط وارد کنید آن آیدی تا 24 ساعت قفل میشود و به هیچ عنوان به امکان لوگین به آن وجود نداد. در این ترفند قصد داریم تا با استفاده از خود سایت یاهو این محدودیت زمانی را از بین ببریم و آیدی خودمان را که قفل شده است را از حالت قفل خارج نماییم. دقت فرمایید که آیدی باید برای خودمان باشد چرا که نیاز به وارد کردن پسورد آیدی است.


برای این کار:

کافی است که به نشانی زیر در سایت یاهو مراجعه کنید:

http://login.yahoo.com/config/login?.redir=ORION

 

حالا یوزر و پسورد آیدی مربوطه را وارد نمایید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

راز و رمزهای بازی های موجود در ویندوز ID یاهو خود را از حالت قفل در آورید.