اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«یانگوم» بعد از 10 سال ظاهر می شود


بر اساس گزارش های رسیده از رسانه های گروهی کره جنوبی، شرکت سریال ساز "گروپ هشت" امروز خبر داد، خانم لی یونگای، ستاره نامدار کره جنوبی که در سریال "یانگوم" بسیار خوب بازی کرده پس از ده سال استراحت باردیگر در صحنه های تلویزیون ظاهر می شود.

رادیو چین: بر اساس گزارش های رسیده از رسانه های گروهی کره جنوبی، شرکت سریال ساز "گروپ هشت" امروز خبر داد، خانم لی یونگای، ستاره نامدار کره جنوبی که در سریال "یانگوم" بسیار خوب بازی کرده پس از ده سال استراحت باردیگر در صحنه های تلویزیون ظاهر می شود.

طبق اخبار رسیده، سریال جدید خانم لی یونگای به نام "شین سیم دانگ" است که داستان زندگی "شین سیم دانگ" نقاش و هنرمند باستانی معروف دوران سلطنتی کره شمالی را بازگو می کند.

خانم لی یونگای در این سریال دو نقش را برعهده می گیرد که یکی از آن پروفسور دانشگاه در دوران مدرن و خانم شین سیم دانگ در دوران باستانی است. آغاز فیلمبرداری این سریال در ژوئن امسال شروع شد و انتظار می رود اوایل سال آینده پخش شود.


ویدیو مرتبط :
10 دلیل برای مهاجرت به ویندوز 10: ظاهر آشنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 طراحی داخلی برتر اتومبیل سال 2014


پس از انتخاب 10 طراحی داخلی برتر، نام 4 خودروی آمریکایی در این لیست دیده می‌شود.