اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یاسر هاشمی: خاطرات پدرم دقیق است


یاسر هاشمی گفت: آقای هاشمی هر شب، قبل از خواب دفتر را برمی‌دارد و شروع به نوشتن خاطرات می‌کند. آنچه از صبح رخ داده است را دقیق می‌نویسد.

روزنامه آرمان: یاسر هاشمی گفت: آقای هاشمی هر شب، قبل از خواب دفتر را برمی‌دارد و شروع به نوشتن خاطرات می‌کند. آنچه از صبح رخ داده است را دقیق می‌نویسد.

 از اول فروردین سال 60 ایشان شروع به نوشتن خاطرات می‌کنند که نخستین جلد در کتابی با نام «عبور از بحران» را خود من منتشر کردم.

 ایشان هر روز که به خانه می‌رسند، شروع به نوشتن می‌کنند که مثلا فلانی به ملاقات آمد و در آن چه گفته شد یا آمار و ارقام مهم روز را می‌نویسند که معمولا یک صفحه کامل می‌شود. ایشان هوش خوبی دارند و می‌دانم که این موضوع را قبول دارید.

 در چند جلسه که مثلا با مسئولان سابق داشتند و برای آنها صحبت می‌کردند، این مسئولان تعجب می‌کردند که آقای هاشمی مسائل را با جزئیات به خاطر دارند و اعتراف می‌کردند که خودشان این مسائل و جزئیات را فراموش کرده بودند. ذهن آقای هاشمی واقعا فعال است پس نمی‌تواند در این خاطرات خطایی باشد.


ویدیو مرتبط :
یاسر هاشمی و فاطمه هاشمی در فرودگاه امام خمینی (ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یاسر هاشمی: خبری مبنی بر عدم احراز صلاحیت پدرم به ما اعلام نشده است



صلاحیت هاشمی,ردصلاحیت هاشمی انتخابات92,احراز صلاحیت هاشمی انتخابات92

یاسر هاشمی:

خبری مبنی بر عدم احراز صلاحیت پدرم به ما اعلام نشده است

فرزند آیت‌الله رفسنجانی گفت: تا به این لحظه خبری از سوی شورای نگهبان مبنی بر عدم احراز صلاحیت آیت‌الله‌ رفسجانی به ما ابلاغ نشده است.

"یاسرهاشمی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌های خبری مبنی بر عدم احراز صلاحیت پدرش گفت: تا به این لحظه خبری از سوی شورای نگهبان مبنی بر عدم احراز صلاحیت آیت‌الله رفسنجانی به ما ابلاغ نشده است.

هاشمی تصریح کرد: درحال حاضر ما طبق روال قانونی منتظر اعلام‌نظر شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت‌ها هستیم.

گفتنی است پیش از این برخی از رسانه‌های خبری از عدم احراز صلاحیت آیت‌الله رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داده بودند./باشگاه خبرنگاران