اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یاسرهاشمی:مأمور انتقال خواسته‌های عمومی برای حضور پدرم در انتخابات هستم



یاسرهاشمی,انتخابات ریاست جمهوری,حسینیه آیت‌الله شاهرودی

یاسرهاشمی در حسینیه آیت‌الله شاهرودی:مأمور انتقال خواسته‌های عمومی برای حضور پدرم در انتخابات هستم

یاسر هاشمی در جمع اصلاح طلبان مشهد با بیان اینکه دغدغه پدرم برای حضور در انتخابات سن بالای او نیست، گفت: مأموریت انتقال خواسته‌های عمومی برای حضور پدرم در انتخابات را دارم.

یاسر هاشمی رفسنجانی امروز در جمعی خصوصی با حضور تعدادی از اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی در محل حسینیه آیت‌الله شاهرودی مشهد با اشاره به صحبت‌های کروبی در انتخابات 88 اظهار کرد: وقتی از آقای کروبی پرسیدند در دور دوم به چه کسی رأی بدهیم، ایشان گفتند طرفداران من می‌دانند به چه کسی رای بدهند و از گفتن مستقیم پرهیز کردند.

* وقتی حضور را پذیرفتیم، نباید در درون خود تردید ایجاد کنیم

وی با بیان اینکه نگرانی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری وجود دارد، تصریح کرد: با این حال تجربه همه ما زیادتر شده و با همان زاویه نگرانی باید رفتارها و شیوه‌ها را درست کرد.

هاشمی با تاکید بر این جمله که «شتر سواری دولا دولا نمی‌شود»، عنوان کرد: وقتی حضور را پذیرفتیم، نباید در درون خود تردید ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تاکید بسیاری از اصلاح‌طلبان برای حضور هاشمی یا خاتمی در عرصه نامزدی ریاست جمهوری یادآور شد: به اعتقاد من هم این حرف بسیار درست است و نشان می‌دهد که اگر می‌خواهیم سریع‌تر به یک نتیجه مناسب برسیم باید این موضوع را پیگیری کنیم.

* ماموریت انتقال خواسته‌های عمومی برای حضور پدرم در انتخابات را دارم

یاسر هاشمی متذکر شد: یکی از دلایل سفر من هم به مشهد و سایر شهرستان‌ها، انتقال این خواسته عمومی به پدرم است.

وی تاکید کرد: با این حال باید بدانیم این درخواست بیشتر از طرف کدام بدنه اجتماع می‌شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی در این مورد انجام دهیم.

* هاشمی و خاتمی تاکنون چهار تا پنج جلسه با هم داشته‌اند / دغدغه پدرم سن بالای او نیست

مشاور حسن روحانی با اشاره به چهار تا پنج جلسه‌ای که هاشمی و خاتمی با هم داشتند، تصریح کرد: فکر می‌کنیم دغدغه خاتمی، دغدغه رأی نیست و او هنوز به جمع‌‌بندی نرسیده است.

وی با بیان اینکه دغدغه هاشمی نیز دغدغه سن بالای او نیست، اضافه کرد: هرچند خود ایشان نیز به سن بالای خود اذعان دارند، اما حاج آقا بسیار سالم هستند و به طور مثال ماه رمضان سال گذشته تمام روزه‌های خود را گرفتند.

یاسر هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: هاشمی نمی‌خواهد بیاید و باز دوباره درگیری‌هایی در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دیگر همه قبول دارند که دیوار کج بالا می‌رود، گفت: بخشی از حاکمیت مشکلات را این گونه که ایشان قبول دارند، نمی‌بینند.

* احساس می‌شود این دوره اصلاح طلبان به وحدت رسیده‌اند

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه احساس می‌شود در این دوره اصلاح طلبان به وحدت رسیده‌اند، افزود: به تشخیص خودم به جمع‌بندی درباره روحانی رسیده‌ام و معتقدم تنها اوست که بعد از خاتمی و هاشمی می‌تواند کشور را به آرامش بازگرداند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مرتضی پاشایی: همه زندگیم رو مدیون پدرم هستم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از سیدحسن خواسته‌ایم در انتخابات خبرگان حضور یابد/ برای کاندیداتوری مجلس هنوز تصمیم نگرفته‌ام



اخبار,اخبار سیاسی ,مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام مرتضی اشراقی گفت: بحث درخصوص حضور آیت‌الله سیدحسن خمینی در مجلس خبرگان رهبری مسئله‌ای است که خود ایشان باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

حجت الاسلام مرتضی اشراقی در گفتگو با ایلنا؛ در حاشیه بیست ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با اشاره به احتمال حضور آیت‌الله سیدحسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان اظهار داشت: بحث درخصوص حضور آیت‌الله سیدحسن خمینی مسئله‌ای است که خود ایشان باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: با این وجود از سوی بسیاری از بزرگان از ایشان درخواست شده که برای انتخابات خبرگان به صحنه بیایند.

حجت ‌الاسلام اشراقی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیاری از بزرگان سیاست، اهالی رسانه و فرهنگ و بویژه دانشجویان از بنده درخواست کردند برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز به جمع‌بندی نهایی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نرسیده‌ام و انشا‌ءالله در صورتی که به جمع‌بندی برسم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود خواهم کرد.

 

اخبار سیاسی - ایلنا