اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یار مست سالار عقیلی به برج میلاد می‌رود


سالار عقیلی با گروه موسیقی سور، کنسرت «یار مست» را ۲۹ خردادماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: سالار عقیلی با گروه موسیقی سور، کنسرت «یار مست» را ۲۹ خردادماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.

در این اجرا که توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار برگزار می شود، گروه موسیقی سور متشکل از مجید مولانیا و سیاوش اسماعیلی: تار، جمشید صفرزاده: سنتور، حمید قنبری: تمبک ودمام و بندیر، بهزاد حسن زاده: کمانچه و قیچک آلتو، مهرداد ناصحی و علیرضا دریایی: کمانچه، صابر سوری:عود، امین دادوری: دف، مهدی بصیرت منش:قیچک بم و درشن آنند:طبلا به همراه سالار عقیلی قطعات آلبوم موسیقی «یارمست» را که شهریورماه سال گذشته به آهنگسازی مجید مولانیا در بازار منتشر شد را اجرا می‌کنند.

آلبوم موسیقی «یارمست» کاری از گروه موسیقی سور به خوانندگی سالار عقیلی است که سال گذشته از سوی شرکت موسیقی «ایران گام» روانه بازار شد. در این اثر تصانیف تو مرو، یارمست، جان و جهان، کاروان مست، و رستاخیز، تکنوازی سنتور دلنواز، سازو وآواز آتش عشق، تکنوازی عود رهایی، تکنوازی ضربی و آواز سماع، دونوازی تار و کمانچه همدلی، قطعه ضربی آواز سماع و قطعه ای برای کمانچه گذار به چشم می خورد.

این آلبوم که یکی از آلبوم‌های پرفروش حوزه موسیقی ایرانی در سال گذشته بوده در کنسرت گروه موسیقی سور که 29 خردادماه در دو سانس در برج میلاد برگزار می‌شود ، اجر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دیوانه مست (با صدای سالار عقیلی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کنسرت سالار عقیلی در برج میلاد


کنسرت موسیقی سالار عقیلی با اجرای قطعات "پردیس" ساخته حمید متبسم، در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

سینما پرس: کنسرت موسیقی سالار عقیلی با اجرای قطعات "پردیس" ساخته حمید متبسم، در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.