اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یارانه خرداد 93 واریز شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,یارانه خرداد 93

 

اخبار اقتصادی - یارانه خرداد 93 واریز شد

دومین یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که به روال ماه‌های گذشته این بار نیز در بیست ودوم ماه واریز شد از بامداد امروز قابل برداشت است.

به گزارش ایسنا، چهلمین یارانه نقدی در سال چهارم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ساعت 24 چهارشنبه به حساب بیش از 73 میلیون خانوار متقاضی ثبت نام کننده واریز شد.
 
این در حالی است که قرار بود در این ماه یارانه نیروهای مسلح که در ماه گذشته با تاخیر پرداخت شده بود نیز همراه با سایر متقاضیان پرداخت شود.
 
در عین حال در کنار 2.4 میلیون انصراف دهنده از دریافت یارانه در زمان ثبت نام تمامی کسانی که در فاصله بعد از آن انصراف داده و تعدادشان به بیش از 23 هزار نفر می رسد نیز در خرداد ماه یارانه نگرفتند.
 
همچنین اکنون مجموع رقم ماهانه پرداختی برای یارانه 45 هزار و 500 هزار تومانی هر فرد از ابتدای اجرای قانون هدفمندی تا کنون به بیش از 145 هزار میلیارد تومان می رسد. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
واریز یارانه نقدی خرداد، امشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واریز یارانه خرداد احتمالاً تا پنج‌شنبه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

یارانه خرداد

 

واریز یارانه خرداد احتمالاً تا پنج‌شنبه

بودجه هدفمندی یارانه‌ها در قانون بودجه 91 به میزان 66 هزار میلیارد تومان تصویب شده، ولی هنوز دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی زمانی را اعلام نکرده‌ است.

 یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی خردادماه احتمالاً تا روز پنج شنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

یارانه نقدی با توجه به اعلام ستاد هدفمندی یارانه ها همچنان همان رقم قبلی ماهانه نفری 45هزار و 500 تومان است.

بودجه هدفمندی یارانه‌ها در قانون بودجه 91 به میزان 66 هزار میلیارد تومان تصویب شده، ولی هنوز دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی زمانی را اعلام نکرده‌ است.

بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها هفته پیش از سوی رئیس جمهور به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور منصوب شد، ولی هنوز جانشینی برای وی در سازمان هدفمندی تعیین نشده است./جام جم آنلاین