اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یارانه اسفند، فردا واریز می‌شود


سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ اسفندماه، شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی واریز می‌شود.

خبرگزاری آنا: سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ اسفندماه، شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی واریز می‌شود.

همچنین براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبلغ یارانه این مرحله نیز مانند ماه‌های گذشته برای هر فرد ۴۵ هزار و 500 تومان است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت است.

به گفته رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در اواخر سال 89 تا پایان بهمن ماه امسال، نزدیک به 2 تریلیون و 200 هزار میلیارد ریال به حدود پنج میلیارد نفر یارانه‌ بگیر پرداخت شده و این رقم نزدیک به بودجه عمرانی پنج سال کشور است.

اکبر ایزدی تصریح کرد: یک تریلیون و 600 هزار میلیارد ریال یارانه پرداختی از محل اصلاح قیمت‌ها بوده و 530 هزار میلیارد ریال نیز از محل بودجه عمومی مصوب توسط مجلس شورای اسلامی و 57 هزار میلیارد ریال توسط دولت قبل از بانک مرکزی استقراض شد؛ ضمن اینکه بهمن ماه امسال به تعداد 75 میلیون و 236 هزار و 829 نفر یارانه پرداخت شده است.


ویدیو مرتبط :
واریز یارانه نقدی اسفند ماه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یارانه نقدی شهریور فردا شب واریز می‌شود





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

طبق روال ماه‌های گذشته

یارانه نقدی شهریور فردا شب واریز می‌شود

در صورتی كه تغییری در برنامه واریز یارانه نقدی صورت نگیرد، یارانه نقدی شهریور ماه (مرحله نوزدهم) طبق روال گذشته جمعه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

طبق روال ماه‌های گذشته یارانه نقدی باید بامداد هفدهم شهریور به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

یارانه 45 هزار و 500 تومانی مرحه اول اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به 74.5 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود.

این در حالی است كه گفته می‌شد یارانه باید در هفته دوم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، اما چند ماه است كه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ یارانه را در نیمه دوم ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌كند.

طبق روال ماه‌های گذشته، برداشت یارانه از صبح 18 شهریور امكان‌پذیر خواهد بود./ایسنا