اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«یارانه، پول امام زمان است» را اصلاح کنید


آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» در دیدار رئیس‌جمهوری با طلاب و علمای اصفهان اختصاص یارانه‌ها را برای اقشار کم درآمد جامعه و فقرا دانست و خواستار توقف پرداخت یارانه به قشر پردرآمد شد.

روزنامه ایران: آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» در دیدار رئیس‌جمهوری با طلاب و علمای اصفهان اختصاص یارانه‌ها را برای اقشار کم درآمد جامعه و فقرا دانست و خواستار توقف پرداخت یارانه به قشر پردرآمد شد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: دولت احمدی‌نژاد با چاپ پول بی‌پشتوانه، آب را به پول ملی ما بست و کار را به جایی رساند که پول ما از پول افغانستان و عراق هم کم ارزش‌تر شد.

 آقای روحانی! سخن غلط احمدی‌نژاد را که می‌گفت، «یارانه، پول امام زمان است» اصلاح کنید.


ویدیو مرتبط :
منتظران امام زمان باید اصلاح شویم و اصلاح کنیم تا ظهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد: چرا می گویید پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است؟



 

 انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد: چرا می گویید پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است؟

 

البرز، حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای حسینیه صنف لباس فروشان تهران بااشاره به اینکه« خدایا بوسیله امام زمان(عج) جمع کن سلیقه های مختلف را» به تبیین این مطلب پرداخت و افزود: ما، هم دولت را قبول داریم، هم مجلس را، هم قضاییه را و هم خبرگان را؛ اگر کسی هم علیه اینها حرف بزند تو دهنش میزنیم، اما شما ببینید خودِ اینها چه طوری دارند برای همدیگر میزنند! و همدیگر را اذیت می کنند! این وسط فقط مردم اذیت می شوند.

 

وی افزود: نباید گول بخورید که بعضی ها مرتب می گویند که «ظهور نزدیک است»! از زمان مصیبت بر حضرت زهرا (س) گفته شده که ظهور نزدیک است؛ قرآن هم فرموده که ظهور نزدیک است؛ امامان (ع) هم فرموده اند... ما هم می گوییم که ظهور نزدیک است؛ اما کی؟ فقط خدا می داند و بس. مراقب باشید که گول نخورید.

وی انتشار میلیون ها جزوه با موضوع ظهور را درهمین راستا عنوان کرده می افزاید:معلوم است که اینها از کجا آمده - به عنوان اینکه ظهور نزدیک است و طوری القا می کنند که انگار همین فرداست و مردم را با این کارها بدبین می کنند به آقا و ظهور ایشان و این کار، خواستِ وهابیت است.

این مداح سرشناس در خصوص ساخت یک کلیپ صوتی که در آن، حضرت آدم (ع) را مورد محاکمه قرار می دهند، گفت: در این کلیپ می خواهد همه چیز را به خدا برساند و به خدا وصل کند و درنهایت می خواهند با این کار، امامت و مهدویت را یک طوری خدشه دار کنند. فریب نخورید. مانند آن کسی که می گوید «پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است و...» ؛ که باید به آنها گفت: این یارانه ها مال مردم است و به خودشان بر می گردد. تا حالا کالاها و خدمات با سوبسید بوده اما الآن آزاد شده و پولش را به مردم میدهید و می گویید که هزینه واقعی اینقدر است و باید مدیریت کنید و درست مصرف کنید.

وی تصریح کرد: خب این کار، خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست. چرا که اگر زمانی این دولت یا دولت بعد نتوانست یارانه را پرداخت کند، آیا مردم به امام زمان بدبین نمی شوند؟ این مردم که بهترین مردم هستند و در طول این سالها با گرانی ها ساخته اند؛ دیگر چرا این یارانه ها را به «آقا» نسبت می دهید؟ کلّ زندگی ما به امام زمان (عج) بر می گردد. تمام خلق بواسطه آنها روزی می خورند.

وی باابراز تاسف از انتشار این گونه مطالب افزود: متأسفانه تقسیرهایی که این«بی بی سی» ملعون از صحبتهای این آقایان میکند خیلی خطرناک است و اینکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند «مراقب سخنان خود باشید» برای همین است.

وی در پایان تأکید کرد: همه کشورهای اسلامی از انقلاب ما الگو گرفته و تحت تأثیر آن قرار گرفتند؛ نکند خدای ناکرده ما خودمان عقب بمانیم.../البرز