اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یادی از گویندگان قدیمی خبر 21


اخبار ساعت 21 شبکه اول سیما شامگاه گذشته در گزارشی ویژه به مخاطبانش اعلام کرد که از امشب 12 بهمن‌ماه با ساختار جدید به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: اخبار ساعت 21 شبکه اول سیما شامگاه گذشته در گزارشی ویژه به مخاطبانش اعلام کرد که از امشب 12 بهمن‌ماه با ساختار جدید به روی آنتن می‌رود.

اخبار 21 شبکه اول، شامگاه 11 بهمن‌ ماه در گزارشی به گفت‌وگو با گویندگان قدیمی این بخش خبری از جمله حسن سلطانی و محمدرضا حیاتی همراه با مرور خاطراتشان از زبان خود آنها پرداخت.

در بخش‌هایی از این گفت‌وگو حسن سلطانی، خاطراتی از خواندن شعر معروف امام خمینی (ره) با عنوان «من خال لبت ای دوست گرفتار شدم» را در یکی از بخش‌های خبری و تاثیر شگرف آن بر مخاطبان را روایت کرد.

حیاتی هم در بخشی از صحبت‌هایش از بخش خبری 21 به عنوان مستندترین بخش خبری صداوسیما یاد کرد.

یادی از گویندگان قدیمی خبر 21

بخشی از این ویژه‌برنامه هم به پخش تصاویر آرشیوی از بخش خبری 21 در سال‌های گذشته اختصاص داشت و در عین حال یاد و خاطره‌ی گویندگان پیشکسوت خبر صداوسیما از جمله قاسم افشار و فواد بابان گرامی داشته شد.

این گزارش توسط حمید امامی، خبرنگار صداوسیما تهیه شده بود که برای لحظاتی تصاویری از دوران جوانی وی در هنگام خواندن خبر در کنار افشار به نمایش درآمد.

گفت‌وگو با معاون خبر صداوسیما درباره‌ی دلایل اعمال تغییرات در بخش خبر 21، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

پیمان جبلی به‌روز شدن و همگام شدن با تغییرات رسانه‌ای در سطح دنیا را از دلایل این تغییرات که در ساختار و محتوا خواهد بود، برشمرد.

همچنین سردبیر بخش خبری 21 در توضیحاتی درباره دلایل این تغییرات این اقدام را پاسخ به نیازهای خبری مردم و علاقه آنان به پیگیری موضوعات خبری دانست و افزود: در این بخش خبری قرار است با افزایش زمان به موضوعات مختلف خبری با حضور کارشناسان در استودیو و ارتباط زنده، عمیق‌تر و کارشناسانه‌تر پرداخته شود.

 بخش خبری ساعت 21 از امشب، دوشنبه تلاش می‌کند به یک بخش مشروح کامل، جامع و فراگیر تبدیل شود. ضمن اینکه عنوان شده مزیت‌هایی که این بخش به عنوان بخش اصلی و رسمی سازمان صداوسیما داشته است، حفظ و تقویت خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گویندگان خبر چگونه اخبار را می خوانند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس قدیمی از گویندگان خبر تلویزیون


اخیرا تصویری قدیمی از گویندگان اخبار سیما در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است.

پارسینه: اخیرا تصویری قدیمی از گویندگان اخبار سیما در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است.

به گزارش پارسینه، آقایان سلطانی و حیاتی و خانم شاقول را در این عکس می‌بینید.

عکس قدیمی از گویندگان خبر تلویزیون